Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Oppgradering av forumet


jonarve

Anbefalte innlegg

Den gamle looken eksisterer for øyeblikket ikke for denne versjonen av forumet. Om det etter noen uker fremdeles er noen som ønsker seg tilbake fordi de ikke denne vil vi vurdere alternativer som i større grad er likt det andre.

Vi må dessverre ta i betraktning at det er betydelig mer jobb å vedlikeholde to templates enn en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er det en bombe på et forum befolket av mennesker som foretrekker elektronikk som de fleste andre kastet på søpla for femti år siden, og som rynker på nesen hvis noen kommer med et instrument med en design som er nyere enn minimum tretti år?

Og bare så det er klart- for meg er det helt greit, det er ikke et snev av kritikk i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har før uttrykket min misnøye til forandringene, men merker nå at jeg begynner å bli vant til det, og liker det egentlig ganske godt!

Har ikke merket noe til noen bugs enda, men har heller ikke prøvd alle mulige funksjoner heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en bombe på et forum befolket av mennesker som foretrekker elektronikk som de fleste andre kastet på søpla for femti år siden, og som rynker på nesen hvis noen kommer med et instrument med en design som er nyere enn minimum tretti år?

Er det noe rart jeg er glad i deg, Castor? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en bombe på et forum befolket av mennesker som foretrekker elektronikk som de fleste andre kastet på søpla for femti år siden, og som rynker på nesen hvis noen kommer med et instrument med en design som er nyere enn minimum tretti år?

Hahahaha! :D Er vel bare logisk det ja. Husker hvordan jeg ble angrepet på grunn av den liksom-"custom-gitaren" min... :P

On-topic: Jeg liker den nye designen bedre enn den gamle nå.

Men det hadde ikke skadet å ha innloggingsfelt på startsida, så det gikk raskere å logge inn.

Endret av Blackvarg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt vant med oppgraderingen nå :)

En feil: Når man får en PM kommer onlinegitar.no banneren over forhåndsvisningen av meldingen.

Pirk, men det skal vel ikke være slik?

Bruker forøvrig Firefox 3.5.3

Endret av Loztboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.