Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Oppgradering av forumet


jonarve

Anbefalte innlegg

  • Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Den funksjonen har du fortsatt, på samme sted. :)

Den tar meg bare til siste post, ikke første uleste.

EDIT: Ok, så den nå. Men den dukker ikke opp i «new content»-lista :( Jeg browser nesten aldri forumet på vanlig måte, jeg bruker bare den funksjonen.

Endret av Aphelion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var veldig uvant, syntes det virket veldig rotete i forhold til det gamle. Kan godt være det er en vanesak men håper det enten blir et par valgmuligheter med valg av utseende eller at dette her blir ordnet litt på.

Men på den andre siden så er det jo alltid greit med litt forandring, så stå på alle dere som prøver å gjøre det greit for oss andre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes dette var fint jeg. Men, hvordan får jeg gjort om slik at jeg kan se alle innleggene under hverandre slik som det gamle, og ikke som et trådtre under første innlegg. Er så kjipt å trykke på ett og ett innlegg for å lese det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes dette var fint jeg. Men, hvordan får jeg gjort om slik at jeg kan se alle innleggene under hverandre slik som det gamle, og ikke som et trådtre under første innlegg. Er så kjipt å trykke på ett og ett innlegg for å lese det.

Hei! Prøv følgende:

Klikk på navnet ditt øverst til høyre

-> My settings

-> Forums

-> Under View/Posting/Email Prefs

-> Velg "Standard" under "Topic Display Mode"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Prøv følgende:

Klikk på navnet ditt øverst til høyre

-> My settings

-> Forums

-> Under View/Posting/Email Prefs

-> Velg "Standard" under "Topic Display Mode"

Da klarte jeg det. Takk jonarve. Nye GN er dritlekkert. Godt jobba til dere som har gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil komme med ros for de endringene som allerede er gjort bare siden igår, jeg!

Admin gjør en god jobb i forbindelse med våre konstruktive innsigelser! Ble mye lettere oversikt bare klokka

ble "rett" vetth :D

Går det an å gjøre som i det gamle, og "skille ut" de prioriterte temaene på toppen?

Litt rotete å følge med på de innleggene som er mest aktuelle.. Dette blir pirking da men.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har enda ikke funnet PMs som jeg visstnok skal ha fått, men det er sikkert bare jeg som er blind... :P

Sliter litt med å få oversikten forløpig, men synes dere gjør en god jobb med å ta imot tilbakemeldinger. :D

Håper de som sutrer veldig kan være litt mer konkrete... :D

Jeg var forøvrig veldig fan av den gamle slitne looken. Når ting blir for fancy blir lesbarheten gjerne litt lavere. Kanskje øke kontrasten mellom fargene som er i bruk på forumet og gjøre blå markeringer på emner litt mørkere? Alt er vel bare vanesak for oss som bruker forumet aktivt, men håper forumet blir like intuitivt som før for nye brukere.

Endret av Morten Larsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var litt rart, synes at det var mer koselig før, med den blåfargen.

Og det hadde vært bedre om når man skal logge inn så slipper man og trykke på "klikk her for og logge inn", sånn at man bare kan logge inn med den gang.

Synes også at dere burde beholde det med at de prioriterte emnene er adskilt.

Har vært på siden i to mim, kommer med flere tilbakemeldinger når jeg får sjekket det ut litt. ;)

BTW: kunne vært fint om når man skal skrive et nytt inlegg så slipper man og trykke på smiliene, hadde vært letter og ha kolonen åpen.

Jeg vet at dette er veeeeeldig småting, men det er min mening ihvertfall ;)

Ellers, nice job!

Forresten, kom på noe som kunne vært litt kult: Dere ser på undertopicene, fks gitarer, forsterker, effekter, kjøp og salg osv.

Til venstre for teksten er det en mappe, isteden for det kunne dere ha et lite bilde. Liksom noe som er i samsvar med kategorien, fks et bilde av en bass ved siden av bass topicene, eller noen instrumenter vedsiden av instrumenter topicene, osv. Synes det hadde vært litt kulere enn de mappene. ;)

Hilsen Guns N' Roses ;)

Endret av Guns N' Roses
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.