Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Megadeth, Metallica, Slayer og Anthrax


Sortulv

Anbefalte innlegg

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Littegranne mer info fra Metclub nå:

the "Big Four" - Metallica, Slayer, Megadeth and Anthrax all on one stage together for the first time ever, along with other special guests on select shows including Motorhead and Heaven and Hell.

Men det blir vel ikke i Norge dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Littegranne mer info fra Metclub nå:

the "Big Four" - Metallica, Slayer, Megadeth and Anthrax all on one stage together for the first time ever, along with other special guests on select shows including Motorhead and Heaven and Hell.

Det her er jo helt insane. Nå begynner jeg neste å grine. Er jo værd å fly en tur å se på det her, men det blir et sant helvete å få tak i no billetter til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva vil pagans si?

Tja, dette temaet kan vel fylle en hel bok, men la oss si at det er noen med tro som ikke er hentet fra noen av de store og dominerende verdensreligionene. Gjerne hedensk (heathendom på engelsk).

On topic: skulle så gjerne fått sett en av disse konsertene, men tviler på om det blir noe av, da jeg isåfall må reise over landegrensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Hadde utrolig lyst, men ble ikke noe av. Slayer skal jeg se på Wacken og Metallica har jeg sett to ganger. Hadde såfall dratt for å se Megadeth, men da kan jeg like så godt dra på Norway Rock. :)

Endret av turboasmund
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.