Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Megadeth, Metallica, Slayer og Anthrax


Sortulv

Anbefalte innlegg

Kerry King har hørt rykter om at Lars Ulrich planlegger turne som skal inneholde alle de 4 store thrashbandene Metallica, Megadeth, Slayer og Anthrax.

Ville jo vært flott om det ble noe av dette :)

http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermo...wsitemID=126379

http://www.ultimate-guitar.com/news/upcomi...r_together.html

Endret av Blackvarg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har ALDRI synest att metallica har fortjent å kalle seg for et thrashmetal band heller.

"Kill 'em all", "Ride the Lightning" og "Master of puppets" var da thrash metal? Ikke like brutalt som Slayer, Dark Angel eller (tyske) Kreator, kanskje, men likevel er det thrash. Mer melodiøst. Om ikke låter som "Battery", "Fight fire with fire" og "Damage inc" er thrash, så vet jammen ikke jeg...

Og hva er det som er mer thrash med Megadeth enn de gamle 'tallica platene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kill 'em all", "Ride the Lightning" og "Master of puppets" var da thrash metal? Ikke like brutalt som Slayer, Dark Angel eller (tyske) Kreator, kanskje, men likevel er det thrash. Mer melodiøst. Om ikke låter som "Battery", "Fight fire with fire" og "Damage inc" er thrash, så vet jammen ikke jeg...

Og hva er det som er mer thrash med Megadeth enn de gamle 'tallica platene?

Noen fåååå sanger gjør virkelig ikke særlig forskjell.

Synest virkelig ikke Master of Puppets albummet var mye thrash. Kansje tittel-låta og battery. men ikke særlig mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen fåååå sanger gjør virkelig ikke særlig forskjell.

Synest virkelig ikke Master of Puppets albummet var mye thrash. Kansje tittel-låta og battery. men ikke særlig mer.

Du utelot "Disposable Heroes" og "Damage inc". Begge de låtene er uten tvil thrash. ;)

Ærlig talt, shortey. Om ikke 80-talls Metallica var thrash metal, så er ikke Anthrax eller Megadeth det heller.

Turné med de Fire Store? Den må man få med seg!

Ja! En god ide ville vært at Metallica bare spilte låter fra de 4 første platene sine.

Så har jeg ikke mye til overs for Anthrax, da, men det er vel bare meg. Og om det skal kunne kalles en turne med 'de 4 store' må jo Anthrax med, er jeg redd... :)

Endret av Blackvarg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta hadde vært jævelig tøft!

Synes Overkill burde vært på lista though.

Tøft, ja! :D Litt rart at det ikke har vært mer respons på denne tråden enda, syns nå jeg.

Men - hvorfor Overkill? De har riktignok noen bra utgivelser, men dette skulle jo være en turne med de fire store. Men må innrømme at også jeg ville likt et av bandene skifta ut, som jeg har skrevet før i tråden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i alt som er skrevet i de 3 siste innleggene, men Anthrax er dritt. Hadde vært rått om de skifta ut dem med Testament! :D

Slayers gamle plater er utrolige, men de har blitt ganske slappe med åra, er jeg redd. Spesielt vokalen til Araya...

EDIT: skrivefeil

Endret av Blackvarg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.