Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Megadeth, Metallica, Slayer og Anthrax


Sortulv

Anbefalte innlegg

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Oppvarmingband før de fire hadde nok vært et helvette, spør du meg.. Ikke pga dårlig musikk, men pga for mye på en gang.

Jeg syns at enkelte folk her på forumet ikke klarer å respektere at folk har forskjellig smak, ihvertfall innenfor musikk.

Å si at Dave er bedre en Kirk er som å si "pappaen miner sterkere enn din pappa"

Men som sagt.. Metallica og Megadeth sammen? Never gonna happen..

Slayer og Metallica sammen? Never gonna happen..

Jeg syns god at Dave er en suttrekopp som aldri kommer over at han ble sparket ut av Metallica.

Btw. Kirk har spilt i Exodus før. 2 thrashband, gjør han vel til en thrash-gitarist^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venom er ikke thrash, og ikke blackmetal. Venom er «garasjerock med satanisk staffasje», som Gylve så fint sa det :D

Kunne ikke vært mer enig!! Hvorfor Venom blir kalt det første black metal bandet har jeg aldri forstått. Men engelskmennene vil ha alt på seg, antar jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan da kalle seg hva de vil... Men det gjør dem ikke til svartmetall. Første bandet som virkelig begynte å nærme seg svartmetall var Bathory med sine tidlige plater

Det hjelper da vitterlig ingenting når Venom var først. En definisjon på noe blir opprettet når noe blir skapt, ikke lenge etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra wiki:

The title of Venom's second album would become influential and definitive enough to describe an entire subgenre called black metal, even though the band's music would not be considered 'black metal' by today's standards.

De ble vel regna som svarte da de kom, men nå til dags er det folk som er enda svartere :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.