Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Megadeth, Metallica, Slayer og Anthrax


Sortulv

Anbefalte innlegg

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes slayer holder seg utrolig godt jeg, hvertfall sammenlignet med den andre som kanskje skal toure her. Med unntak av en ekstra valke i nakken til Kerry synes jeg de virker ganske like som i 80-90 åra. Araya skriker jo som bare det fortsatt!

Dette hadde vært helt rått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes slayer holder seg utrolig godt jeg, hvertfall sammenlignet med den andre som kanskje skal toure her. Med unntak av en ekstra valke i nakken til Kerry synes jeg de virker ganske like som i 80-90 åra. Araya skriker jo som bare det fortsatt!

Dette hadde vært helt rått!

Alle musikerne i Slayer gjør en meget bra innsats, ja. Men skrikingen til Araya er litt sliten, kan du si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i alt som er skrevet i de 3 siste innleggene, men Anthrax er dritt. Hadde vært rått om de skifta ut dem med Testament! :D

Slayers gamle plater er utrolige, men de har blitt ganske slappe med åra, er jeg redd. Spesielt vokalen til Araya...

EDIT: skrivefeil

Faen du preiker om!

Denne sangen her av Anthrax f.eks er da helt sinnsjukt fet :D

Litt bad lyd da.

Endret av xshorteyx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen du preiker om!

Denne sangen her av Anthrax f.eks er da helt sinnsjukt fet :D

Litt bad lyd da.

Tjaaa... :rolleyes: Låta var vel grei nok, men jeg hater vokalen.

Når du ikke forstår å like de gamle, superlegendariske thrashplatene til Metallica må da jaggu jeg få lov til å ikke være fan av Anthrax :rolleyes:

Endret av Blackvarg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ALDRI synest att metallica har fortjent å kalle seg for et thrashmetal band heller.

:huh:

Det er ikke ofte jeg kritiserer andres uttalelser, men det der synes jeg viser en viss grad av historieløshet...

Blir litt som om en Stevie Ray Vaughan fan skulle sagt at han ikke synes Robert Johnson var en bluesgitarist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:huh:

Det er ikke ofte jeg kritiserer andres uttalelser, men det der synes jeg viser en viss grad av historieløshet...

Blir litt som om en Stevie Ray Vaughan fan skulle sagt at han ikke synes Robert Johnson var en bluesgitarist.

Sammenligninga med SRV og Robert Johnson var litt overkill.

Metallica ER ikke et thrash-band.. skal man ta eksempel i ei lita plate blandt en hel bråte blir det feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.