Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fineste gitarer!


xshorteyx

Anbefalte innlegg

  • Svar 818
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Les paul burst, helst plaintop med mye synlig treverk gjennom lakken er vel det fineste jeg vet

Ellers så er ikke goldtop akkurat kjipt, hverken med buckers eller p90

6120 i svart er også fullstendig nydelig

Av les paul customs synes jeg faktisk at min 77 artisan er den fineste.

Skal desverre selges nå, pga for høy output på mikkene og vegring mot å tukle med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av les paul customs synes jeg faktisk at min 77 artisan er den fineste.

Skal desverre selges nå, pga for høy output på mikkene og vegring mot å tukle med den.

Veldig fin den Artisanen! Jeg ville ikke nølt med å bytte pickuper til noe med lavere output. Hvis du ikke føler deg komfortabel med å gjøre det selv, får du noen som kan det til å gjøre det. Kommer ikke til å påvirke salgsverdi hvis det er ordentlig gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin den Artisanen! Jeg ville ikke nølt med å bytte pickuper til noe med lavere output. Hvis du ikke føler deg komfortabel med å gjøre det selv, får du noen som kan det til å gjøre det. Kommer ikke til å påvirke salgsverdi hvis det er ordentlig gjort.

Helt enig med Audun. At man ikke liker mikkene på en gitar man ellers er kjempefornøyd med kvalifiserer i mine øyne ikke til salg. Kjøp gode mikker å sette inn = 100% reversibelt. Du får en knallgitar du er kjempefornøyd med, og det forringer ikke salgsverdien om du noen gang skal selge videre. Setter du inn skikkelige/annerkjente mikker så er det ikke umulig at du kan få solgt den for like mye med de nye mikkene som med de orginale (særlig om du lar de orginale følge med på kjøpet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

  • Siste aktive tråder

  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.