Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Favorittband?


Gjest KAARVAAG

Anbefalte innlegg

  • Svar 240
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Gode gamle trønderrocketbandet Stage Dolls er vel mitt favorittband. Har utrolig mye respekt for bandet, så dem live i sommer, var utrolig rått show! Jeg begynte å høre på bandet for flere år siden og ble bare HEKTA! Torstein Flakne(gitar og vokal), Terje Storli(bass) og Morten Skogstad(Trommer) er bandet idag. Bandet starta med Erlend Antonsen på trommer, Terje på bass og Torstein på gitar tidlig på 80-tallet. I 85 ble bandet norges kjent og kom også helt til USA på billboard med låta "Love Cries." Rundt 89 kom Steinar Krokstad på trommer frem til midten av 90 tallet, helt til Morten Skogstad kom inn. Det ble stille fra bandet i begynnelsen av 2000 tallet, men i 2003 slapp de "get A life" og "Good times- the essential Stage Dolls." De jobber nå på ei ny plate som slippes neste vår. Bandet har sluppet 8 studioalbum + en dvd og live plate.

Finn frem ei låt og hør deg frem.. Utrolig rå musikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Måå være Guns N' Roses. Wish I lived those days. Eneste bandet jeg kan høre på uansett humør.

Bortsett fra det, Metallica, Sum 41, Papa Roach, Disturbed, og faktisk Goldcrush (TUFFTUFFTUFF på forumet).

Hva slags musikk jeg hører på kommer veldig an på humøret. Hører på HipHop/rap iblant, og hvis øra får akkutt behov for bass, hører jeg på trance og annen partymusikk. Er jeg sur, er det Slipknot og Disturbed som gjelder. Variert!

Endret av Slash93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.