Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Favorittband?


Gjest KAARVAAG

Anbefalte innlegg

  • Svar 240
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Guns N' Roses uten tvil! Første musikken jeg ble skikkelig innteresert i og fikk øynene mine opp for musikk (men la det være sagt at, det som heter GNR nå klarer jeg ikke kalle Guns, Velvet er mer Guns enn Guns!). Første cd'n jeg kjøpte var AFD og første band t-skjorta jeg kjøpte var Guns t-skjorter. Har platene, kan historien og har hatt flere prosjekter på skolen om dem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukarnamnet tilseier vel at det skulle vere Motorpsycho, men det er så mykje å velge i. Stones, Built to Spill, Pink Floyd, Motorpsycho, Ride, QOTSA... Men valget fell, grunna dagsformen, på The Smiths.

Morrissey og Johnny Marr utfyller kvarandre på ein absurd måte. Måten The Smiths kombinerte dei nærast lystige melodiane til Marr med Morrissey sine samfunnskritiske og triste tekstar, utan å feile, var berre heilt på styr.

Johnny Marr er vel min alltime favorittgitarist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metallica! Har vært det bandet jeg har hørt mest på opp over tidene, det var det første bandet jeg begynte å høre på sånn skikkelig. Før da hørte jeg på alt mulig drit, men fader'n klarte å konvertere meg til å høre på litt ordtelig musikk, han hadde en Metallica cd (S&M), og jeg ble frelst. Siden da har jeg vært på et par konserter med de, og er det jeg hører mest på når jeg er hjemme. Metallica med Master of puppets er grunnen til at jeg startet å spille gitar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.