Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Favorittband?


Gjest KAARVAAG

Anbefalte innlegg

  • Svar 240
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Første rockebande jeg hørte på var faktisk Cream, men etter ett år med Cream konstant heila tiden ble jeg lei.

Men det er John Mayer som er min klart favoritt artist :)

Eneste jeg kan høre på i alle humørtilstander og etter jeg begynte å høre på han fikk jeg et ekstra kick til å spille gitar. Grunnen var at jeg aldri klarte å spille sangene hans på gitar og satt da mer og mer å spilte for å få dem til.

Men som alle andre har skrevet så er det nesten umulig å velge favoritt band, kunne remset opp veldig mange som kunne vert gode kandidater.

Endret av romptråll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Jens Erlend, Jason Newsted var i bandet dobbelt så lenge som Cliff Burton, så det at du ikke fikk med navnet sier vel litt om hvor fan du er? (Når du fikk med deg McGovney liksom...)

For å ikke snakke om Kirk Hammet, James Hettfield og Robert Truiljo..

Kirk Hammett, James Hetfield og Robert Trujillo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NicolaiF

Står mellom: Circus Maximus, Paul Gilbert(Solo eller Racer X), An Endless Sporadic, Pagan's Mind, Jason Becker, Guthrie Govan.

Liquid Tension Experiment har også noen kule, men det bandet jeg har likt lengst er Iron Maiden...

Vanskelig og velge ett band... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 favorittband er i likhet med mange andre, vanskelig å velge, men min intreden til metallens verden startet med Metallica :)Før det hørte jeg bare på piss som techno :/ Heldigvis hadde jeg (og har fremdeles) en klok søster som fikk meg til å høre på dem! For 2 måneder siden gikk jeg jo også på Metallica konsert, og den var bare HELT RÅ! Så med tanke på at det var det bandet det startet med, og det er det eneste bandet jeg har vært på konsert, så er nok Metallica mitt favorittband :)

Må likevel ikke glemme band som Avenged Sevenfold, Rise Against, Ensiferum og Skillet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metallica, Breaking Benjamin, Skillet, Rise Against og Avenged Sevenfold ^^ Alle er geniale. Vært på 2 konserter med Metallica og èn med Rise Against. Syke alle sammen! Rise Against var kanskje beste opplevelsen, stod jo ca forrest :3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

I tillegg til nevnte Underoath (som er på førsteplass, har vært det siden 2002 og kommer alltid til å være det) og Architects:

Have Heart

Converge

Every Time I Die

This Will Destroy You

Misery Signals

Ceremony

Paramore

Death Is Not Glamorous

Between The Buried And Me

The Dillinger Escape Plan

Brand New

Justice

Daft Punk

Black Flag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skal velge ett blir det Metallica.

Definitivt ikke bandet jeg har hørt mest på det siste halvåret, men det vil alltid stå høyt på lista uansett.

Andre band som står høyt hos meg er Exodus, Death Angel, Megadeth, Anthrax, Avenged Sevenfold, Heathen, Testament, Slayer, Tool og Muse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

  • Siste aktive tråder

  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.