Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ranger sangen over deg!


Boffen

Anbefalte innlegg

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den var veldig fancy, litt utradisjonel, men det funka fett, gir den en 6

Det der var helt forferdelig. Han hadde en bra vokal, men det er noe idolaktig og gørrkjedelig over en slik livefremføring. Han synger bra, men det holder rett og slett ikke. Klarte ikke høre igjennom alt. Skal jeg være ærlig håper jeg det var en dårlig spøk.

Terningkast: 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lider av det samme "syndromet" som jeg føler litt for mange stoner-band lider av. De skiller seg rett og slett ikke ut i mengden. Blir for likt og anonymt. Nok en kopi av andre kopier. Terningkast 3. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lider av det samme "syndromet" som jeg føler litt for mange stoner-band lider av. De skiller seg rett og slett ikke ut i mengden. Blir for likt og anonymt. Nok en kopi av andre kopier. Terningkast 3. :)

Det der var råtøft. Herleg groove og råfeeeet stemme. Bassen har ein herleg funky lyd og i slutten kicker det inn ein sykt tøff gitarsolo med ein råtøff gitarlyd. Keyboardet/pianoet baki der var også vanvittig rått, som bidrar til å trekkje låta opp.

Terningkast: 6.

Endret av Toften
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var råtøft. Herleg groove og råfeeeet stemme. Bassen har ein herleg funky lyd og i slutten kicker det inn ein sykt tøff gitarsolo med ein råtøff gitarlyd. Keyboardet/pianoet baki der var også vanvittig rått, som bidrar til å trekkje låta opp.

Terningkast: 6.

Ganske tøft egentlig, må summe meg å sjekke ut mer av dem snart!

Edit: karakter 5

Endret av Haarball
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske tøft egentlig, må summe meg å sjekke ut mer av dem snart!

Edit: karakter 5

Litt tøft hoved riff, resten er tragisk, synginga er umelodiøs og sangen bare lyser dårlig pønk.. Min mening :P Terningkast: 2

Ingen anelse hvordan man setter inn youtubegreiene her så legger ut en link :)

Vet, Lang sang, men hopp værtfall til 7:20, En utrolig overgang som gir deg et helvettes kick! :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.