Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ranger sangen over deg!


Boffen

Anbefalte innlegg

I stedet for å bare poste hva man hører på, tenkte jeg det kunne være kult å oppfordre folk til å sjekke ut musikken man hører på. Om man gir ganske enkelt en karakter, eller skriver noe setninger, er opp til posteren, så lenge man faktisk sier sin mening om den.

Jeg starter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Siden du bryter de rimelig enkle reglene, rangerer jeg ikke den.

Flott og stemningsfullt. Litt "Disney"-aktig.

Terningkast 4.

Liker det. På starten tenkte jeg litt Death Cab For Cutie blanda med danseband, men det gikk over i noe jeg likte langt bedre.

Fortsetter med litt mer Architects, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, vet ikke helt hva jeg skal si.. Han er sykt flink, vet hva han gjør. Men ikke noe for meg. terningkast 4

Helt grei musikk, litt dyster, og jeg er ikke spesielt fan av vokalen, kunne godt bytta han ut med hvem som helst. terningkast 4.

og til Boffen, du rate`a han ikke sjøl, så slutt å whine, grinunge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt grei musikk, litt dyster, og jeg er ikke spesielt fan av vokalen, kunne godt bytta han ut med hvem som helst. terningkast 4.

og til Boffen, du rate`a han ikke sjøl, så slutt å whine, grinunge.

TUBEN

Et fett riff som holder låta oppe, men ikke noe mer enn det. Svever inn i det kjedsommelige der hovedriffet såvidt klarer å holde låta flytende.

Terningkast 3 til Purple

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig stilig, viking-metal. Veldig bra instrumentalt, bra vokal også.

Terningkast 5

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Endret av Berg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.