Web Analytics
Jump to content

Ranger sangen over deg!

Boffen
 Share

Recommended Posts

I stedet for å bare poste hva man hører på, tenkte jeg det kunne være kult å oppfordre folk til å sjekke ut musikken man hører på. Om man gir ganske enkelt en karakter, eller skriver noe setninger, er opp til posteren, så lenge man faktisk sier sin mening om den.

Jeg starter:

• Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Siden du bryter de rimelig enkle reglene, rangerer jeg ikke den.

Flott og stemningsfullt. Litt "Disney"-aktig.

Terningkast 4.

Liker det. På starten tenkte jeg litt Death Cab For Cutie blanda med danseband, men det gikk over i noe jeg likte langt bedre.

Fortsetter med litt mer Architects, jeg.

Tja, vet ikke helt hva jeg skal si.. Han er sykt flink, vet hva han gjør. Men ikke noe for meg. terningkast 4

Helt grei musikk, litt dyster, og jeg er ikke spesielt fan av vokalen, kunne godt bytta han ut med hvem som helst. terningkast 4.

og til Boffen, du rate`a han ikke sjøl, så slutt å whine, grinunge.

Helt grei musikk, litt dyster, og jeg er ikke spesielt fan av vokalen, kunne godt bytta han ut med hvem som helst. terningkast 4.

og til Boffen, du rate`a han ikke sjøl, så slutt å whine, grinunge.

TUBEN

Et fett riff som holder låta oppe, men ikke noe mer enn det. Svever inn i det kjedsommelige der hovedriffet såvidt klarer å holde låta flytende.

Terningkast 3 til Purple

Veldig stilig, viking-metal. Veldig bra instrumentalt, bra vokal også.

Terningkast 5

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Edited by Berg