Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ranger sangen over deg!


Boffen

Anbefalte innlegg

Veldig stilig, viking-metal. Veldig bra instrumentalt, bra vokal også.

Terningkast 5

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="

type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="

type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Det var grusome greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Veldig stilig, viking-metal. Veldig bra instrumentalt, bra vokal også.

Terningkast 5

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="

type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="

type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Småkul låt :) Likte videoen også - spesielt den sinte dvergen som sto å dansa på siden av stolen! :P

Litt gitarnerding:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaa. Ikke helt min type musikk det der. Vokalen, spesielt i verset, var ikke veldig bra i min ører heller.

Posten over virker ikke, så rangerer denne.¨

Helt ok, men vokalen kunne vært litt grovere/kraftigere, merk LITT. Terningkast 4.

Edit: Ser jeg var litt treig, men nå er det gjort. :P

Endret av Haarball
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Ser jeg var litt treig, men nå er det gjort. :P

Fin melodi og låt, men den burde kanskje hatt et klimaks mot slutten.

Ble fort kjedelig spør du meg. Bra stemme skal fyren iallefal ha for. Terningkast 3.

Rate THIS:

Endret av causeofdeath
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra gitarriff, liker ikke growling. Barsk gitarlyd.

La oss se om noen tør å vurdere denne:

Utroooolig ensformige greier :P En del grusomme gitarylder og svært stor variasjon i ferdigheter... Artig at noen har fått mekka sammen en jam med medlemmene her, men likte den desverre ikke.. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren har sklls, heilt klart, men dette blei alt for kjedeleg for meg. Følte det skjedde alt for lite i sangen til at det kunne ver spennendes for min del. Det blei litt sånn "spel så fort du kan"-greie, etter mi meining. For å ver dønn ærleg så blei det kjedeleg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren har sklls, heilt klart, men dette blei alt for kjedeleg for meg. Følte det skjedde alt for lite i sangen til at det kunne ver spennendes for min del. Det blei litt sånn "spel så fort du kan"-greie, etter mi meining. For å ver dønn ærleg så blei det kjedeleg.

Dette var herlige greier. For en sound! Kjenner ereksjonen kommer bare ved tanken på utstyret der. Dette er en type låt som vokser jo mer du hører på den etter min mening.

terningkast: 5

Legg merke til Laney Klipp i bakgrunnen! B)

Endret av Grohl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.