Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ranger sangen over deg!


Boffen

Anbefalte innlegg

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Brutale saker, fengende riff, absolutt noe jeg kommer til å sjekke mer ut av. Bare veldig kjip vokal. Terningkast 4.

Bedre enn det jeg tidligere har hørt av Susperia, men fortsatt ikke heeeeelt awesome. kaster en treer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre enn det jeg tidligere har hørt av Susperia, men fortsatt ikke heeeeelt awesome. kaster en treer

Dette var iallefall ikkje min type musikk. Vokalen var altfor skrikete til at eg i heile tatt kunne like den, og sånn alt i alt så likte eg verken trommene eller gitaren i denne låta. Men som sagt så høyrer eg ikkje på slik musikk, så det blir litt feil at eg skal rangere det.

Terningkast: 2 (dette er frå ein som ikkje høyrer på metall, det nærmeste er Black Sabbath)

Dette var herlige greier. For en sound! Kjenner ereksjonen kommer bare ved tanken på utstyret der. Dette er en type låt som vokser jo mer du hører på den etter min mening.

terningkast: 5

Legg merke til Laney Klipp i bakgrunnen! B)

Så var det den som aldri blei vurdert.

Starter med eit veldig tøft gitarriff så held på ei lita stund før trommene og bassen kicker inn. Vokalen kjem inn i lydbiletet. Greier aldri heilt å bli venn med den. Etter ei stund kjem ein råtøff gitarsolo inn, som etter mi meining er låtas høgdepunkt.

Terningkast: 4

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en dårlig coverlåt. Terningkast 2

Et nokså ukjent punkbluesband jeg serverer her The Bloody Hollies

Ikke verdens beste kvalitet på filmen men musikken er go.....

Dette likte eg veldig godt. Grooven i låta var konge, slidegitaren var sinnsykt tøff og vokalen var også råtøff. Den minte meg faktiskt litt om stemmen til Jack White. Soloen i låta var heller ikkje verst. Dette må eg sjekke ut meir.

Terningkast: 6

Jack White & co gjer ein cover av Flamin' Groovies' Headin' For the Texas Border.

Endret av Toften
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klassisk låt! Liker den godt!

Dersom du ikke orker høre hele: Breakdownet må høres! Ca 2:50 og ut.

OK låt.. Litt for umelodisk for min smak. Terningkast: 3

Jeg prøver meg på nytt med godeste Thomas Leeb:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.