Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ranger sangen over deg!


Boffen

Anbefalte innlegg

Herlig liveframføring av en gammel klassiker! Herlige scenemoves fra Pete trekker opp (jeg lurer på hvor høy han var).

Terningkast 5

Egentlig aldri vært noen stor fan av Jarre i studio, men live er det vel ikke noe som kan sammenliknes med ham? Terningkast 6, uten tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

@Boffen:

Er vokalisten veldig sint fordi han ikke fikk være med da alle de kule gutta lagde band? ;)

Neida. Bra til sin sjanger, men kan ikke si jeg er imponert over ferdighetene på noen måter, særlig ikke på vokalen. 5/10?

Edit: Så at den aller første posten i denne tråden var deg som postet nøyaktig den samme videoen som den over, så det gir trekk i stilpoeng... :D

Prøver meg på litt gammelmanns-musikk:

Endret av Morten Larsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Boffen:

Er vokalisten veldig sint fordi han ikke fikk være med da alle de kule gutta lagde band? ;)

Neida. Bra til sin sjanger, men kan ikke si jeg er imponert over ferdighetene på noen måter, særlig ikke på vokalen. 5/10?

Edit: Så at den aller første posten i denne tråden var deg som postet nøyaktig den samme videoen som den over, så det gir trekk i stilpoeng... :D

Prøver meg på litt gammelmanns-musikk:

Heilt greit.

Terningkast: 4.

Litt dårleg kvalitet på videon, men det for så gå. Hadde eigentleg tenkt til å poste ein anna video med My Midnight Creeps, men det ser ut som at nesten alle er vekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NicolaiF
For mye bråk for min del :lol:

'kast 3

Metallica - Trapped Under Ice

Metallica eier da. Terning 5

Siden mitt forige innlegg ble ignorert prøver jeg igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.