Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trådløst?


alexi

Anbefalte innlegg

Bare tenkte jeg skulle si ifra at i dag kl 16:06 ble Line 6 Relay G30 lansert offisielt i Norge.

Veiledende pris er 3695,- og levering skal være ganske momentant.

Jeg har allerede slengt inn en bestilling og skal få testet det skikkelig ut så fort som mulig. Håper det fungerer så bra som importøren hevder det gjør. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Veit noen om det går ann å kjøpe en sender (TBP12 Transmitter) til Line 6 Relay G50 uten å kjøpe med mottakeren? (OG en "kabel-ende" som passer inn i senderen, har ikke sett noe slikt før og det hadde vært kjekt med en lengre og en i back-up). Kjempebra trådløst system btw! Line 6 har skuffet på noen området, men dette er kvalitet etter min mening! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hørt med forhandlerne om det lar seg gjøre å kjøpe bare senderen? Skulle tro det var fullt mulig. Når det gjelder kabel, er det jo bare å bruke en vanlig jack-jack i passende lengde. Selv bruker jeg en George L kabel, og det funker aldeles utmerket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo latterlig, forventer de at man skal kjøpe et helt system til hvis man trenger to eller flere sendere? Angående kabelen så er det vel bare jack i ene enden og minijack i andre? :)

Vanlig jack i begge.

Ser jo også at hvis man registrerer systemet på Line 6 sine hjemmesider, registrerer man sender og mottaker for seg, så det må jo bety at de kan leveres hver for seg. Spør flere forhandlere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hørt med forhandlerne om det lar seg gjøre å kjøpe bare senderen? Skulle tro det var fullt mulig. Når det gjelder kabel, er det jo bare å bruke en vanlig jack-jack i passende lengde. Selv bruker jeg en George L kabel, og det funker aldeles utmerket.

G50 er ikke jack i begge ender, den ene er en TA4f.

Den som følger med fra Line 6 er crap, annbefaler å kjøpe en erstattningskabel fra Lava Cable med plugger/kabel i bedre kvalitet.

Skal forresten gå greit å kjøpe løse sendere fra Junaiten ihvertfall :)

Endret av Debris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.