Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trådløst?


alexi

Anbefalte innlegg

Vurderer å gå til innkjøp av trådløst til gitaren, da jeg er drittlei kabelhelvete på konsert. Er student, og har derfor ikke all verdens økonomi. Snublet over denne:

http://www.thomann.de/dk/samson_airline_gstyle.htm

Liker at mottakeren er i pedalform, og at senderen er såpass liten, men er det noen som har noen erfaringer med akkurat dette systemet? Eller finnes det andre, bedre systemer der ute, som ikke er altfor dyre? Er det noe problem å kjøpe trådløs fra Thomann, mtp frekvenser osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro det ikke er gunstig mtp. frekvenser. Mitt Mipro-system kan kun brukes i Norge, Sverige og Danmark tror jeg det var... Se på den billigste løsningen til Mipro, det er knall saker :)

Jeg er komplett idiot, og klarer ikke å leite opp selv. Giddet å fortelle meg hvor du kjøpte fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musikkbørsen :)

Takktakk ^_^

e: Damn, MB har jo AKG til 1200 kroner, jo! Bassisten i bandet kjøpte det samme system på salg på Imerslund for 1900 kroner for to måneder siden :lol:

Endret av alexi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd det meste av wireless untatt de ekstremt dyre EV og Sony systemene.

X2 (nå Line 6 oppkjøpt) er den eneste jeg har prøvd som låter som en bra kabel.

Testet den mot en Evidence Audio Lyric HG!

Du kan skru ned volumpotten på gitaren uten å få standard wireless "artifacts" tilogmed..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lurer på om Trådløs ødelegger lyden litt ?

Det gjør kabel og ;)

Trådløs-teknologien er forbedret veldig siden begynnelsen. Det var veldig stort signaltap og forstyrrelser i starten, og har hatt dårlig rykte på seg.

Har lite erfaring med gitar trådløst, men på vokal fronten er det lite forskjell på (ny/god) trådløs og kabel live.

Kommer til å kjøpe meg X2 når lokalbutikken får det inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd det meste av wireless untatt de ekstremt dyre EV og Sony systemene.

X2 (nå Line 6 oppkjøpt) er den eneste jeg har prøvd som låter som en bra kabel.

Testet den mot en Evidence Audio Lyric HG!

Du kan skru ned volumpotten på gitaren uten å få standard wireless "artifacts" tilogmed..

Hvor får man tak i X2, da?

???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.