Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trådløst?


alexi

Anbefalte innlegg

G50 er ikke jack i begge ender, den ene er en TA4f.

Den som følger med fra Line 6 er crap, annbefaler å kjøpe en erstattningskabel fra Lava Cable med plugger/kabel i bedre kvalitet.

Skal forresten gå greit å kjøpe løse sendere fra Junaiten ihvertfall :)

Jøss, er det det? Hva er vitsen, egentlig? G 30 har vanlig jack, og jeg synes da det funker helt utmerket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, er det det? Hva er vitsen, egentlig? G 30 har vanlig jack, og jeg synes da det funker helt utmerket.

TA4f er jo trådløst pluggstandarden, føles mer solid/trygt og locker på plass i senderen.

Sammenlignet de(G50 og G30) og det var litt av grunnen (I tillegg til lyden) at jeg valgte den over G30`n, som også er meget bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, G50/90 senderen er betraktelig mer solid enn den som følger med G30.

Ja, det kan jeg tenke meg, og med det samme jeg hadde kjøpt G30 angret jeg litt på at jeg ikke dro til med G50 først som sist. Men G30'en er brukt bortimot hver helg siden jeg kjøpte den (riktignok bare 3 mnd. siden) og har ikke hatt noe tull med den. Du kan vel strengt tatt ikke si det samme! :P

Neida, det var stygt sagt. Fint at det ordnet seg med ny sender i hvert fall, og meget skuffende at den norske forhandleren ikke greide det. Tør jeg spørre hva du betalte for senderen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Må få si at festeklipsen falt av på min G-30, så den er festet med gaffa. Derfor jeg også har antydet at man kanskje bør satse på G-50 hvis man først handler. Ser litt mer solid ut. Uansett bør vel den jeg har dekkes av garanti da den er ca. et halvt år gammel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo nye ting hele tiden, men skal man ha noe bedre enn G50/G90 (kan ta med G30 og selv om den låter litt anderledes) må man opp på et helt annet prisnivå til de ultradyre hi-end systemene.

Men det er ikke noe å tenke på egentlig når disse låter så bra som de gjør, er også veldig fornøyd med batteritiden kontra andre systemer jeg har prøvd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er ingen som har nevnt Samson.

Jeg brukte denne i mange år med hell. Synes den fungerte veldig bra og det som er genialt med denne fremfor andre er mottakeren.

Rett i gitaren uten forstyrrende pakke bak på reima ...

Samson Airline

Endret av gtrman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.