Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ser du på deg sjøl som en god gitarist/musiker?


Parapluie

Anbefalte innlegg

Det er riktig! Se på odd-nerdrum, han kunne såvidt male strektmenn, men han tvang seg selv og malte 12 timer om dagen. Se hvor han er i dag. Kanskje han ikke alltid velger de beste motivene, men pokker som mannen kan male! Øvelse gjør mester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Teknikk: Har grei teknikk-kunnskap.. Enda myye igjen å lære :|

Teorikunnskaper: Har så og si INGEN teorikunnskaper.. Vet notene på gitarhalsen og rundt 2 skalaer :P Er under selv-opplæring, går ikke alltid like raskt :?

Gehør: Har en viss form for gehør, men absolutt ikke noe man kan skryte av.. jeg vil si den er helt grei..

Kreativitet: Går det litt bedre med.. Men som sagt, er ikke på topp..

Øvelse gjør mester..

Jeg vil si jeg vurderer meg som helt grei gitarspiller.. ingenting å skryte av enda :P Alt til sin tid!

Rock On!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teknikk: Har vel ikke _bra_ teknikk men mye mer enn hva jeg hadde forventet da jeg startet.

Teori: Liker faktisk teori, så mye suges opp her og der, har nok mer en en vanlig gitarist som har spit i et år og 3 månder.

Gehør: Dårlig, har ikke prøvd noe særlig å plukke sanger eller melodier.

Kreativitet: spiller bass i bandet, og føler at jeg lager noen kule linjer :) men vanskelig å måle det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel litt av alt, men bare litt! Er mye lengre vei til toppen enn til bunnen.....For å si det sånn..... Solo messig er jeg vel på Metallica og The Darkness stadiet..... Gehør er greit, kreativiteten er storslagen, mens alt annet, er litt under "middels". En vakker dag spør folk seg selv: Jimi Hendrix? Hvem var det?? Jeg har bare hørt om Svein Ivar.

Bare vent....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har problemer med å sette noen standard på spillinga mi. gehøret mitt tror jeg er min sterkeste side, gitarteori er min svakeste, mens teknikk og kreativitet ligger litt midtveis.

Jeg føler meg god når jeg får til det jeg har lyst til å få til, noen ganger synes jeg at alt går på skinner, mens andre ganger har jeg skreket stillle ut for meg selv hvos sugen jeg er når jeg ikke får til ting jeg mener jeg burde få til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel litt av alt, men bare litt! Er mye lengre vei til toppen enn til bunnen.....For å si det sånn..... Solo messig er jeg vel på Metallica og The Darkness stadiet..... Gehør er greit, kreativiteten er storslagen, mens alt annet, er litt under "middels". En vakker dag spør folk seg selv: Jimi Hendrix? Hvem var det?? Jeg har bare hørt om Svein Ivar.

Bare vent....

hahahahahaha :lol::lol::lol:

din kreativitet er ikke dårlig, men Jimi Hendrix er legende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel...

Jeg er tydeligvis den første til å innrømme at jeg er god, men ike som gitarist:

:)

Min teknikk er nå ræva. må øve igjen

Som gitarist er jeg grei nok men ikke mer enn det.

teoretisk er jeg langt på vei

Som musiker er jeg kjempebra

Mitt gehør er vanvittig bra

Og nå kan alle tilhengere av jantetloven flame meg :)

ps. nerthus...nilsefix er nok den raskeste her...såvidt jeg har hørt

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.