Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tele-look i eik


Anbefalte innlegg

Det blir nok finast og skikkeligast dersom eg får overført kurvene i plekterbrettet til gitaren, og ikkje omvendt. Einaste mod. eg kjem til å gjere med plekterbrettet er å utvide utskjeringa for halsen med 2-3 mm nedover, fordi (som ein ser på biletet) plekterbrettet blir liggjande litt for lang opp på kroppen i forhold til stykket der halslomma skal fresast ut. Dette fører til at plekterbrettet ikkje vil ligge heilt klint rundt halsen, men det får berre vere, det blir jo ikkje ein replica uansett. Har alliert meg med båndsag-mannen til fresejobben, så han vil heilt sikkert ta ei runde til med saga :)

Trur finishen blir fin, einaste eg er litt skeptisk til er å få fylt dei sprekkene i kanten med eit stoff som vil ta til seg oljebeisen eg skal bruke. Kjøpte ei boks formtre, men tvilar på at fargen vil trekke skikkeleg inn her. Er fortsatt åpen for forslag her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 402
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kan nokon svare meg på følgande spørsmål: Kor viktig er det at pu`s er plassert nøyaktig på millimeteren midt under strengane? Eg får nemleg problemer med akkurat det på neck-pu`en, sidan plekterbrettet vil bli liggande litt for langt opp på kroppen... Har ein følelse av at prosjektet mitt allerede er mislykka, og vurderer veldig sterkt å kjøpe ein ferdig routa kropp... Angrar VELDIG på at eg ikkje brukte tele`n eg har tilgang på til å lage ein skikkeleg mal på omrisset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du ? forskjøvet mot høyre eller venstre ? Eller nærmere halsen enn normalt ?

Uansett - dette er ofte ingen katastrofe, mange gitarer har litt ulik strengeavstand, men de fleste bruker jo de samme pickupene. Nærmere eller lengre fra halsen spiller absolutt ingen rolle med mindre det er på centimetervis. Og selv da er det ikke "feil" bare annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

. Har ein følelse av at prosjektet mitt allerede er mislykka, og vurderer veldig sterkt å kjøpe ein ferdig routa kropp... Angrar VELDIG på at eg ikkje brukte tele`n eg har tilgang på til å lage ein skikkeleg mal på omrisset...

Bare fortsett med det du holder på med. Man lærer av slike ting og selvgjort er velgjort ;) Skulle alt gå til en viss varm plass så kan du kjøpe en ferdig kropp, men prøv først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med opp meiner eg mot venstre. Pga. at eg har bomma litt på forma på gitaren, må eg plassere plekterbrettet 2-3 mm lenger mot venstre, for at ikkje plekterbrettet skal ligge heilt kant i kant med gitarkroppen. Då vil sjølsagt holet for mikken bli tilsvarande feil plassert. Har ikkje lyst å utvide dette holet, trur ikkje det blir fint, så derfor lurer eg på om det gjer noke at mikken ligg litt meir mot venstre enn den skal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det sørgjeleg seint framover. Går og ventar på halsen, den blei sendt i fra Uniten mandag i forrige veke, burde vel dukke opp snart. I mellomtida har eg leita litt etter ferdige kroppar, i tilfelle prosjektet ikkje blir vellykka. Ser ut som at guitarfetish er billigast, men i beskrivelsen av tele-kroppen står det at guitar-fetish sine kroppar har ein smule større halslommer enn dei originale kroppane, forstår ikkje heilt kvifor, men er det nokon her på forumet som har kjøpt ein kropp i fra gf? Er det slik at disse kroppane berre passar saman med gf-halsar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, kroppene følger ikke fender standard spec's. Det er nok som de sier, halslommen blir noe vid, hvor mye det har å si avhenger av hvem du spør :) hvis du kan leve med en liten glipe i halslommen og den potensielt noe dårligere sideveis støtten/kontakten mellom kropp og hals, så er vel saken grei.

Ellers så får du vel fortsatt f.eks MightyMite kropper til en rimelig penge også. Men vær klar over at de aller rimeligste "no-name" kroppene på e-bay o.l. ikke nødvendigvis følger fender spec's eller er av særlig god kvalitet.

Endret av Greener
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur nok eg kjem til å gå for ein skikkeleg kropp når eg først er i gong. Mykje fint på ebay, trur eg kan få meg ein ferdig lakkert kropp til under $200 dersom eg brukar litt tid på å følge div. auksjonar. Men, eg har ikkje gitt opp benkeplata mi endå :lol: Med litt modifikasjonar skal eg nok få det til...det øydelegg i grunnen heile poenget dersom eg kjøper ein ferdig kropp!

Kva verktøy vil gi det beste resultatet når ej skal modifisere plekterbrettet? Ser for meg at ei "løv-sag" vil gjere susen, nokon som har innvendingar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur nok eg kjem til å gå for ein skikkeleg kropp når eg først er i gong. Mykje fint på ebay, trur eg kan få meg ein ferdig lakkert kropp til under $200 dersom eg brukar litt tid på å følge div. auksjonar. Men, eg har ikkje gitt opp benkeplata mi endå :lol: Med litt modifikasjonar skal eg nok få det til...det øydelegg i grunnen heile poenget dersom eg kjøper ein ferdig kropp!

Kva verktøy vil gi det beste resultatet når ej skal modifisere plekterbrettet? Ser for meg at ei "løv-sag" vil gjere susen, nokon som har innvendingar?

Ei stund siden jeg har fulgt med her no, og er ikke helt oppe og går med hva du skal gjøre med plekterbrettet... men løvsag går sikkert greit det... Har du testet overfresen?? Godt mulig at du kan få brukbart resultat med den også for alt jeg veit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei stund siden jeg har fulgt med her no, og er ikke helt oppe og går med hva du skal gjøre med plekterbrettet... men løvsag går sikkert greit det... Har du testet overfresen?? Godt mulig at du kan få brukbart resultat med den også for alt jeg veit.

Det eg skal gjere med plekterbrettet er å utvide utskjeringa for halsen og holet for pu. Dette krev (i alle fall for min del) eit verktøy eg har god kontroll på, som skjer fint, slik at det blir nokelunde utsjåande. So då trur eg at ei løvsag vil gjere susen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eg skal gjere med plekterbrettet er å utvide utskjeringa for halsen og holet for pu. Dette krev (i alle fall for min del) eit verktøy eg har god kontroll på, som skjer fint, slik at det blir nokelunde utsjåande. So då trur eg at ei løvsag vil gjere susen :)

Jeg har brukt en vanlig snekkerkniv i kombinasjon med en exacto/Olfa kniv (utbyttbare blader med ulik form) og litt ymse pusspapir. Materialet er mykt, men samtidig tykt nok til at du kan "smi" deg til den formen du vil flis for flis uten de helt store katastrofene egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt en vanlig snekkerkniv i kombinasjon med en exacto/Olfa kniv (utbyttbare blader med ulik form) og litt ymse pusspapir. Materialet er mykt, men samtidig tykt nok til at du kan "smi" deg til den formen du vil flis for flis uten de helt store katastrofene egentlig.

Meinar du ala tapet-kniv eller? Skal ikkje meir til altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.