Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Link din Video!


xshorteyx

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Gjorde en demo / trøndersk oversetting av Tom Petty & The Heartbreaker sin Room At The Top i fjor vinter, og skal nå til med å ta noen videoklipp for å etterhvert lage litt proffere video på den. Mye av låta må også spilles inn på nytt da dette var noe av det eneste (foruten to blueslåter) jeg har spilt trommer på noensinne. Men det blir når man-caven i kjelleren er ferdig... Her er i allefall en stillbildevideo med demoen på:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Tom Bukovac spilte en litt nydelig versjon av sin Planet TD1 i en av sine leksjoner… så jeg tabba den og la over videoen til Hr. Bukovac… og håper han ikke kjører en Don Henley på rompa mi… usikker på legaliteten. Har ikke fått no claim, brukes til educational purpose, kreditert opphavsmannen og sendt ham flere meldinger om at han bare må si ifra om han synes det er ugreit… 🤷🏼

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Har ganske rumpe døgnrytme ettersom at jeg jobber en del nattevakter.
Tenkte jeg skulle prøve det nye lydkortet, så spilte inn direkte i streamingsoftware. 

Tittelen er en meme.. ettersom at så mange rabagaster der ute er så keen på å finne ut hvem youtuber-gitaristen "thedooo" er for en. :'D Og så fucka jeg opp den lille improen.. typisk på innspilling :'D

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.