Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Link din Video!


xshorteyx

Anbefalte innlegg

På 3.1.2020 den 12.27, Skullkrusher skrev:

Setter pris på det! Skal være flinkere til å poste om konserter fremover. Må få med meg dere også. :)

Viss dere er interesserte, så kan vi jo kanskje sette opp noe konsert sammen? Vi tenkte begynne å spille live igjen i februar. Vet ikke heilt hvor og sånn ennu. Mistenker vi ihvertfall kjører en sånn greie som vi gjorde i november, hvor vi leide Ilen Menighetshus (vi får det ganske billig i ukedager, sia vi øver der), og spilte fire band på én kveld. Men utover dèt, vet jeg ikke hvor vi skal finne på å bråke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
På 8.1.2020 den 11.34, VREEEEVROOOOOW skrev:

Viss dere er interesserte, så kan vi jo kanskje sette opp noe konsert sammen? Vi tenkte begynne å spille live igjen i februar. Vet ikke heilt hvor og sånn ennu. Mistenker vi ihvertfall kjører en sånn greie som vi gjorde i november, hvor vi leide Ilen Menighetshus (vi får det ganske billig i ukedager, sia vi øver der), og spilte fire band på én kveld. Men utover dèt, vet jeg ikke hvor vi skal finne på å bråke.

Tror det tar litt tid før vi er klare for å spille live igjen, vi driver og mikser ny plate nå. Jeg synes Good Omens og Fru Lundgreen er de beste * livescenene for små til middels store band her i byen. Ikke vanskelig å få booket spillejobb der heller. :) Kunne vært kult å spille sammen, ja! 

Edit: * om man spiller rock, metal ol. 

Endret av Skullkrusher
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ikke så keen på å spille steder med alkoholsalg og aldersgrense, så vi leiter etter konsertsteder som passer oss bedre. Men blir vi tilbudt spillejobb på Lundis eller Good Omens, så stiller vi nok heilt sikkert opp. Vi snakker preferanse her, ikke prinsipp.

Lykke til med miksing da! Håper å få spilt inn noe snart, vi også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.1.2020 den 18.15, VREEEEVROOOOOW skrev:

Vi er ikke så keen på å spille steder med alkoholsalg og aldersgrense, så vi leiter etter konsertsteder som passer oss bedre. Men blir vi tilbudt spillejobb på Lundis eller Good Omens, så stiller vi nok heilt sikkert opp. Vi snakker preferanse her, ikke prinsipp.

Lykke til med miksing da! Håper å få spilt inn noe snart, vi også.

Ah, ser den da! Hvilken alder er det på dere? Tror nok mesteparten av publikumet vårt hadde latt være å møte opp på slike konsertsteder. Lykke til dere også! Hva heter bandet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

I disse tider er det mange som mister dagtilbudet sitt, som for ganske mange er særdeles viktig for å opprettholde sosial stimuli og opplevelsen av god psykisk helse. Det gjelder også mennesker med psykisk funksjonshemming. Jeg er med på å lede en musikkgruppe på Oslo Voksenopplæring Nydalen og vi rakk med et nødskrik å bli ferdig med å spille inn og filme vår coverversjon av Kygos «Firestone». La den ut på YouTube nå i ettermiddag og håper elevene kan gå helgen i møte med et bredt smil om munnen.

Ta en titt!

 

  • Liker 4
  • Takker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.