Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metallica - Death Magnetic


Aphelion

Anbefalte innlegg

Death Magnetic ble gitt ut nesten TO uker før den egentlig skulle i Frankrike.

Så nå er platen klar til nedlasting på nettet og man kan høre albummet på YouTube.

Jævlig idiotisk, spør du meg.. Har linker til nedlasting, men vet ikke om jeg har så lyst å høre platen ennå.

Hørte på de to første minuttene av Judas Kiss på youtube. Og det låt jævlig bra.

Fortsatt var dte idiotisk av det franske plateselskapet å selge albummet før den 12 September.

http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermo...wsitemID=103902

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 273
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det er rett og slett sånn at enten så ser man det som tyveri å nedlaste musikk fra nettet ellers så ser man det som helt greit. Selv så mener jeg det tyveri og at enhver som laster ned musikk fra nettet burde straffes hardt, andre mener noe annet.

At band streamer ting f. eks på youtube så folk kan høre det og så evt. kjøpe plata/ sangene er noe helt annet. Det vil bare si at du kan høre skiva hjemme istedet for å høre den i ei platesjappe før man handler.

Sitter å hører på skiva på youtube nå, personlig synes jeg dette er enda dårligere enn st. anger. Bedre lyd, dårligere låtskriving. Så er nok ikke noe jeg gidder å kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del tøft på skiva så langt ja, men synes det er mye rart med trommene. Lars krever for mye plass synes jeg, spesielt i låter som Cyanide så er det mye unødvendig trommetull. Vokalen til Hetfield er også til tider kjedelig, og virker veldig uinspirert til tider, men skal sies at det funker bra på andre partier igjen. Et stort skritt i riktig rettning iallefall, så får vi se hvordan skiva setter seg etter litt flere gjennomhøringer. Langt langt bedre enn St.Anger iallefall, og har potensiale til å være bedre enn de to foregående også, men synes den mangler de utpregede gromlåtene enda. Dog er det flere deler klassisk Metallica her enn på de siste 4 skivene.

Endret av Slashaxl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.