Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Overvurderte gitarister


Toften

Anbefalte innlegg

Avril Lavigne-signatur, anyone?

Har hun signaturmodell?

Jeg vet det var snakk om at Marion Raven skulle få en signaturmodell hos Gibson, men visste ikke om Avril... :unsure:

Ja, den Marion Ravn-signaturen er jo nesten hakket verre. Gibson, liksom. Avril Lavigne sin er en Squire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Avril Lavigne-signatur, anyone?

Har hun signaturmodell?

Det har hun, en Squier Telecaster med sjakkbrett-mønster på plekterbrettet. Ganske stilig gitar, faktisk. Og Avril spiller jo også gitar, så det er ikke det mest avsindige Fender har kokt sammen.

Hehe. Etter at jeg fikk svar fra fiskehode så måtte jeg sjekke, og ja, er faktisk enig i at gitaren ikke så helt bak mål ut. Hadde blitt en herlig punkrock-øks med litt klistremerker og teip på seg ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men musikk i all sin enkelhet og orginalitet er den musikken som folk flest liker. Jeg venter forsatt på den dagen når John Scofield sitt nyeste album ligger på toppen av Vg-listen. Metallica-type metall er den mest populære formen for metall i dag(blandt folk flest). det kan ingen nekte på. De hører på det fordi det er enkelt og greit straight forward oppbygde låter. Folk flest hører ikke på musikk for å kunne si at dette er musikk som er vanskelig å lage.

nå sporer vi av. end of discussion. metall (for meg) er musikk jeg ikke stresser med å lage.

wow, spille på hole in the sky og greier og spilt i metal band i et år. Siden du tydligvis er så jævlig god kansje jeg kan ta noen gitartimer med deg, så slipper jeg å stresse med å spille metal også :blink:

Faen til folk det finnes!!!!!!!!!!

lurer på hva som er ditt problem. noe sier meg at du ikke har en særlig god dag. har jeg noensinne rakket ned på dine gitaregenskaper? har jeg noensinne hørt deg spille? tenk deg om og ikke oppfør deg som en forbanna grinunge. skjerp deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirk Hemmet, verdens dårligste kjente sologitarist, hadde det ikke vært for han så hadde jeg kansje klart å høre en hel metallica sang uten å måtte spole over to minutter med kjedlige pentatoniske hammer ons og pulloffs fra 12 til 15 band i hver eneste jævla sang. Den dagen fingrene til kirk hemmet blir kuttet av skal jeg kjøpe kake til alle på forumet her!

Kult at du kritiserer en gitarist som du ikke greier stave navnet riktig på engang. -.-

Snakk om overvurderte gitarister så mener jeg gutta i Dragonforce er helt klart overvurdert. Som nevnt tidligere i posten så er det ganske tragisk å ikke kunne spille låtene sine ordentlig live, en av ulempene med å speede opp lydsporet etter man har spillt det inn.

EDIT:typo

Endret av TulleGutt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirk Hemmet, verdens dårligste kjente sologitarist, hadde det ikke vært for han så hadde jeg kansje klart å høre en hel metallica sang uten å måtte spole over to minutter med kjedlige pentatoniske hammer ons og pulloffs fra 12 til 15 band i hver eneste jævla sang. Den dagen fingrene til kirk hemmet blir kuttet av skal jeg kjøpe kake til alle på forumet her!

Kult at du kritiserer en gitarist som du ikke greier stave navnet riktig på engang. -.-

Snakk om overvurderte gitarister så mener jeg gutta i Dragonforce er helt klart overvurdert. Som nevnt tidligere i posten så er det ganske tragisk å ikke kunne spille låtene sine ordentlig live, en av ulempene med å speede opp lydsporet etter man har spillt det inn.

EDIT:typo

Stavingen var jo med forsett da, for å beskrive hva jeg mener om sinntilstanden om gitaristen.Men det er jo ikke alt som er lett å forstå. Hadde en gang en plakat fra metalhammer som var feiltrykket med Hemmet i stedet for Hammet ser u, og det synes jeg var ganske fett og passende.

Endret av metalpete
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.