Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Overvurderte gitarister


Toften

Anbefalte innlegg

band som Iron Maiden og Metallica holder faktisk ennå koken, og greier å dra in full stadion hvert gang de spiller.

still going strong etter 20-30 år...tror jeg at Rihanna eller Justin greier slikt om 20 år? neh

^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

men musikk i all sin enkelhet og orginalitet er den musikken som folk flest liker. Jeg venter forsatt på den dagen når John Scofield sitt nyeste album ligger på toppen av Vg-listen. Metallica-type metall er den mest populære formen for metall i dag(blandt folk flest). det kan ingen nekte på. De hører på det fordi det er enkelt og greit straight forward oppbygde låter. Folk flest hører ikke på musikk for å kunne si at dette er musikk som er vanskelig å lage.

nå sporer vi av. end of discussion. metall (for meg) er musikk jeg ikke stresser med å lage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de må jo bli fremstilt på en måte som man ikke mener de fortjener. det kan være en kamerat av deg som folk sier er SIIINSYKT god på gitar, men det kan også være kirk hammet ( :lol: ).

Godt poeng. Selv har jeg vel egentlig ikke mange navn å dra frem i denne tråden. Kanskje han der Rach-duden fra Guitar Idol, men han har nok skills til at jeg ikke kan plassere ham på samme nivå som visse andre store navn når det er snakk om å være oppskrytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutta i Korn?

De er da ikke så gode? Synes folk virkelig det? :blink:

De har jo egne signaturmodeller, så det ser sånn ut.

Men, de kan jo ikke spille så... overvurderte? ja.

Signaturmodeller er jo mer et tegn på kommersiell suksess enn på at man er en respektert gitarist. Avril Lavigne-signatur, anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutta i Korn?

De er da ikke så gode? Synes folk virkelig det? :blink:

De har jo egne signaturmodeller, så det ser sånn ut.

Men, de kan jo ikke spille så... overvurderte? ja.

Signaturmodeller er jo mer et tegn på kommersiell suksess enn på at man er en respektert gitarist. Avril Lavigne-signatur, anyone?

Godt poeng :) haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men musikk i all sin enkelhet og orginalitet er den musikken som folk flest liker. Jeg venter forsatt på den dagen når John Scofield sitt nyeste album ligger på toppen av Vg-listen. Metallica-type metall er den mest populære formen for metall i dag(blandt folk flest). det kan ingen nekte på. De hører på det fordi det er enkelt og greit straight forward oppbygde låter. Folk flest hører ikke på musikk for å kunne si at dette er musikk som er vanskelig å lage.

nå sporer vi av. end of discussion. metall (for meg) er musikk jeg ikke stresser med å lage.

wow, spille på hole in the sky og greier og spilt i metal band i et år. Siden du tydligvis er så jævlig god kansje jeg kan ta noen gitartimer med deg, så slipper jeg å stresse med å spille metal også :blink:

Faen til folk det finnes!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.