Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Musikk du missliker, som du tør innrømme at du missliker?


Holyman

Anbefalte innlegg

  • Svar 357
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Guns 'n' Roses, Mötley Crue, Apocalyptica, Dragonforce, Dream Theater, Metallica, Coldplay, Red Hot Chili Peppers, Linkin Park, Nirvana, System of a Down, Green Day, The White Stripes og U2.

Som jeg kommer på nå, i hvert fall.

Sorry to say, men du eier ikkje musikksmak, er enig m Dragonforce, Linkin Park, Nirvana og litt U2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ziggy Stardust

Eier ikke musikksmak. Han lister jo stort sett band som er greit å hate. Eneste jeg er uenig i er delvis Mötley og GNR, er fan av begge men GNR har jo bare gitt ut en plate, og Mötley 3. Nirvana og White Stripes kan jeg si meg sterkt uenig i. Resten er jo møkkaband av dimensjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sang av Mark Knophler dukket om på et McMusic album en gang. Mulig at det er unntaket som bekrefter regelen...

Om vi tenker på samme sang, så var den heftig remixet.

Hater: Gangstarap og jazz som er så fri at melodien er totalt borte. Mangelen på melodi blir ofte unskyldt med at alle andre ikke har nok peiling på musikk... kvalmt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Van Halen og andre band som fokuserer bare på en persons gitarspilling, men spess, van halen, for han e bare rask, ikkje noe musikalsk, synes jeg..'

Og Malmsteen, har man en sang som heter arpeggios from hell, har man vel et litt stort ego?!

Van Halen ikke musikalsk? Hva pokker mener du?

Sjekk ut Aint talking bout love. En av de fetere introene der ute etter MIN mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vi tenker på samme sang, så var den heftig remixet.

Hater: Gangstarap og jazz som er så fri at melodien er totalt borte. Mangelen på melodi blir ofte unskyldt med at alle andre ikke har nok peiling på musikk... kvalmt!

Finnes da mye hardere sanger som baserer seg mer på rytme enn melodi og likevel er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Blink-182.. Hater blink, skikkelig soft, og den grusomme boybandstemmen. Vokalisten i blink har en grusom stemme! Finner alltid slik musikk i Amerikanske filmer, hvor det står masse tennåringer på fest med røde og blå plastkrus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blink-182.. Hater blink, skikkelig soft, og den grusomme boybandstemmen. Vokalisten i blink har en grusom stemme! Finner alltid slik musikk i Amerikanske filmer, hvor det står masse tennåringer på fest med røde og blå plastkrus.

Vokalisten? Du vet at de har to vokalister med meget forskjellig stemme? Han ene synger bra, han andre synger surt og jævlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

  • Siste aktive tråder

  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.