Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Musikk du missliker, som du tør innrømme at du missliker?


Holyman

Anbefalte innlegg

Blink-182.. Hater blink, skikkelig soft, og den grusomme boybandstemmen. Vokalisten i blink har en grusom stemme! Finner alltid slik musikk i Amerikanske filmer, hvor det står masse tennåringer på fest med røde og blå plastkrus.

Hvis noen kunne ha beskrevet blink på en mer eksakt måte da vil jeg se det selv, muligens det mest grusomme bandet noensinne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 357
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hater HIM!!! Enda mer etter prestasjonen deres på valle hovin 2007 da de varmet opp for Metallica! Holdt på å kjede meg til døde

Og så missliker jeg Iron Maiden.. Vet ikke helt hvorfor.. Men sånn er det bare :) Liker ikke vokalen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+4532828

- 4532829

Sjekk ut Maiden-skivene med Blaze Bayley. Der er vokalen i hvertfall....annerledes! Kanskje det faller i smak :lol:

Huff. Huff. HUFF! Tenk at Harris ansatte ham nesten kun fordi han var britisk. De hadde anledning til å ha med Geoff Tate på de skivene, for faen! :P

Sjekk heller de to første, med Paul Di'Anno. Knalltøff vokalist (på den tida ihvertfall), og Killers er av de desidert beste Maiden-skivene :)

Endret av Aphelion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

  • Siste aktive tråder

  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.