Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Beste gitarist


Thomas

Anbefalte innlegg

john williams er best! i alle gitarforumene i norge (utenom dette forumet) står JOHN WILLIAMS på toppen av lista!

de som sier noe annet har ikke peiling!!

for de som tviler kan laste ned "sevilla" av isaac Albenis, transkribert av A. SEGOVIA

det som gjør at de kjente gitaristen kan ha raske soloer er jo bare lagato/pulloff. john williams lager ingen ulyder og spiller aldrig feil. egentlig er SEGOVIA best, men han er død. men han har jo utpek en arving (helt sant) og det er

John Williams!!!

:rolleyes: han er mitt forbilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skjønner det, men hvis du har sett en video av han så går det rimelig fort da.... B)

det spørs jo åssen musikk man liker også...

jeg har prøvd å finne video av han, men jeg har ikke funnet no. jeg så en video av han på et seminar, det så ikke ut som han spilte konsert engang, så bare rett ut i lufta. det så ut som han syntes det var kjedelig å sitte der på stolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skjønner det, men hvis du har sett en video av han så går det rimelig fort da.... B)

det spørs jo åssen musikk man liker også...

jeg har prøvd å finne video av han, men jeg har ikke funnet no. jeg så en video av han på et seminar, det så ikke ut som han spilte konsert engang, så bare rett ut i lufta. det så ut som han syntes det var kjedelig å sitte der på stolen.

Høres ikke ut som om du har særlig peiling.

Og forresten blir det for dumt og sammenligne klassiske gitarister med el-gitarister, det er jo to "forskjellige" instrumenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du tror jeg ikke har peiling?

viste du kansje at john williams har spilt el?

Når du sier at john williams er god fordi han aldri "lager ulyder eller spiller feil", og fordi det "går rimelig fort" så høres det ikke ut som om du har peil. For du som er "klassisk gitarist", bør jo av alle personer vite at det ikke er det som skiller den beste gitaristen fra en god gitarist. Si meg, hvilke andre klassiske gitarister har du egentlig hørt?

john williams er best! i alle gitarforumene i norge (utenom dette forumet) står JOHN WILLIAMS på toppen av lista!

de som sier noe annet har ikke peiling!!

:lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.