Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Beste gitarist


Thomas

Anbefalte innlegg

Kirk Hammett, fordi:

-jeg ikke har noe ønske om å bli akseptert på dette forumet, og dermed kan drite i hva de "flinke" folka synes

-jeg liker musikken han lager og spiller

-Gilmour allerede har blitt nevnt og fått nok stemmer

-jeg ønsker å provosere litt

-han ikke får annet enn dritt fra alle som mener de kan noe om musikk, hvilket JEG mener ikke er berettiget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn. Paul Gilbert har vært lærer til Buckethead en gang, men Buckethehad slutta for han hadde ikke noe mer å lære fra Paul Gilbert.

Buckethehad er genial. Han lager alt selv. Og mange av albummene hans er så nydelig at det går ikke ann. Han er genial i teknikk og lage musikken. Han er rett og slett best :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirk Hammett, fordi:

-jeg ikke har noe ønske om å bli akseptert på dette forumet, og dermed kan drite i hva de "flinke" folka synes

-jeg liker musikken han lager og spiller

-Gilmour allerede har blitt nevnt og fått nok stemmer

-jeg ønsker å provosere litt

-han ikke får annet enn dritt fra alle som mener de kan noe om musikk, hvilket JEG mener ikke er berettiget.

Okay...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirk Hammett, fordi:

-jeg ikke har noe ønske om å bli akseptert på dette forumet, og dermed kan drite i hva de "flinke" folka synes

-jeg liker musikken han lager og spiller

-Gilmour allerede har blitt nevnt og fått nok stemmer

-jeg ønsker å provosere litt

-han ikke får annet enn dritt fra alle som mener de kan noe om musikk, hvilket JEG mener ikke er berettiget.

Hva er det så som gjør Kirk Hammett 'best'? At bendingen hans er hinsides sur? At fraseringen hans er repetitiv og umusikalsk? At teknikken hans er slurvete? Du står absolutt fritt til å ytre din mening, men det betyr ikke at du tar noe mindre feil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.