Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Beste gitarist


Thomas

Anbefalte innlegg

Men det viktigste ved og kunne lage låter er jo og kunne påvirke andre.

Det hjelper ikke og kunne bæsj ut de mest fantastiske shredde soloer på gutterommet når man ikke har en eneste original tanke ved det. det og være den beste gitaristen handler ikke bare om og være et teknisk vidunder men også om og bringe noe nytt til "bordet", hva er vel fantastisk ved og gjøre det samme som alle har gjort før.

Jeg kommer ikke på en eneste god gitarist som passer til din beskrivelse, bare så det er sagt. Men hvis det å være original er en del av å være en god gitarist, da burde vel karer som B. B. King finne seg en annen jobb, da deres musikksjanger er 95% repetering av tradisjonelle rytmer og akkorder. Ikke mye originalitet der, men er ikke King blant tidenes fremste bluesgitarister?

PS. Vennligst lær deg og/å regelen. I innlegget ovenfor hører ikke 'og' hjemme i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og hvor har det blitt av the one and only Randy Rhoads?????

Hehe.

Skulle hatt ham her enda, maken til gitarist skal man lete lenge etter.

Ser jo bare på Ozzy bandet, har jo aldri kunnet målt seg med den tiden da Randy var der.

Jake E. Lee gjør en grei jobb han også, men er ikke i nærheten engang....

Zakk Wylde deriomt, liker jeg nesten like godt som Randy, fordi han er blodtøff og den siste gitarhelten verden har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og hvor har det blitt av the one and only Randy Rhoads?????

Hehe.

Skulle hatt ham her enda, maken til gitarist skal man lete lenge etter.

Ser jo bare på Ozzy bandet, har jo aldri kunnet målt seg med den tiden da Randy var der.

Jake E. Lee gjør en grei jobb han også, men er ikke i nærheten engang....

Zakk Wylde deriomt, liker jeg nesten like godt som Randy, fordi han er blodtøff og den siste gitarhelten verden har.

jepper pepper:) enig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og hvor har det blitt av the one and only Randy Rhoads?????

Hehe.

Skulle hatt ham her enda, maken til gitarist skal man lete lenge etter.

Ser jo bare på Ozzy bandet, har jo aldri kunnet målt seg med den tiden da Randy var der.

Jake E. Lee gjør en grei jobb han også, men er ikke i nærheten engang....

Zakk Wylde deriomt, liker jeg nesten like godt som Randy, fordi han er blodtøff og den siste gitarhelten verden har.

Ikke helt, men GUD!!!!!!! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til "isbach":

- faren til john williams var musiker, han lærte han å spille gitar når jonh var 4 år.

- han lærte seg avanserte stykker når han var 7 år.

- han fikk ANDRES SEGOVIA som lærer når han var 11.

- nå regnes han som gitarens vidunderbarn.

forresten: "de som sier noe annet har ikke peiling!" var jo ikke ment så veldig slemt.

jeg kan ikke noe for det, men jeg syntes john williams er best. (da snakker jeg ikke om gitarist, ikke musikk)

min mening om han: "han har en direkte og kraftfull spillestil, kombinert med en imponerende hurtighet og sikkerhet." et godt eksempel på dette er "el colibri" av "julio sagreras"!! B)

har også hørt om rimelig mange andre klassiske gitarister, noen av dem spiller mye mer stilig og penere enn john williams, men jeg syntes han er best. særlig på spansk romantisk musikk. eks. tango og sevilla av isak albenis, transkribert av segovia.

spør du meg, må du lete til du blir grå i skjegget før du finner en som er bedre.

nb! vi snakker ikke om beste musikk, men beste gitatist!

noe som det ikke virker som du har skjønt!!!

lyst på mer fakta eller? :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Herregud for en tåpelig argumentasjon.

john williams er best! i alle gitarforumene i norge (utenom dette forumet) står JOHN WILLIAMS på toppen av lista!

de som sier noe annet har ikke peiling!!

jeg kan ikke noe for det, men jeg syntes john williams er best.
har også hørt om rimelig mange andre klassiske gitarister, noen av dem spiller mye mer stilig og penere enn john williams, men jeg syntes han er best.

Jaja, snakk om å heve seg over alle og si at de ikke har peiling, for så å innrømme at andre spiller "mye mer stilig og penere" samtidig som du fortsatt mener John Williams er best. Jesus Christ, er du forelska i fyren eller???

Hvis du kommer med flere argumenter nå er jeg nødt til å uoffisielt utvise deg fra forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.