Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Guitar Pro 5 tråden


Floydian

Anbefalte innlegg

  • Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For noen dager siden skjedde det noe merkelig med høytalerene mine. Det høres ut som det står midt inni en stor sal, med masse etterklang. Lyden høres også litt hul ut. Dette gjelder all lyd på dataen inkludert GP og WMP osv. Vet noen hva som kan være feil? Dette er veldig irriterende på grunn av at GP5 ikke har like god lyd som det skal ha :(

Endret av Floydian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen dager siden skjedde det noe merkelig med høytalerene mine. Det høres ut som det står midt inni en stor sal, med masse etterklang. Lyden høres også litt hul ut. Dette gjelder all lyd på dataen inkludert GP og WMP osv. Vet noen hva som kan være feil? Dette er veldig irriterende på grunn av at GP5 ikke har like god lyd som det skal ha :(

Tar en råsjans og gjetter på at du har et rundt 3 år gammelt creative soundblaster lydkort? Gjør isåfall slik: Start -> Programmer -> Creative -> Sound Blaster -> Creative Surround Mixer -> NO effects

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si at jeg syns lyden ble så fantastisk mye bedre med GP5.. Ikke utseendet heller, men det funker greit.

Ingen vits i å kjøpe GP5 når man har GP4.

Har du kun lastet ned demoen? Den har lik lyd som GP4. Fullversjonen har RSE (realistic sound engine) med mye bedre lyd.

Endret av Floydian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tolererer ikke piratkopiering her på forumet, og ønsker ingen oppfordringer eller forespørsler til dette. Noen innlegg er slettet, og et par advarsler har blitt sendt ut. Vennligst hold denne tråden helt fri for piratkopiering fra nå av, å unnlate å følge dette vil føre til utestengelse for en periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns gp5 er veldig bra jeg! RSE funker veldig bra, og det går i mye større grad ann å jamme med på en låt! Absolutt verdt penga. Kjøper du GP5 fort, så får du med HELE databasen til mysongbook.. Det er 40 000 tabs! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.