Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Guitar Pro 5 tråden


Floydian

Anbefalte innlegg

  • Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis jeg prøver å endre gitarlydene, og prøve forskjellige typer oppsett, begynner det bare å sprake og vrenge etter en stund, og jeg må starte det på nytt. Noen som skjønner hva det kan være?

Og en annen ting. På MIDI-innstillinger må jeg velge Microsoft MIDI for å få lyd. Har et ESI Juli@ lydkort, og hadde samme problemet på Guitar Pro 4. Må jeg gjøre noen innstillinger på lydkortet for å få aktivert MIDI eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg prøver å endre gitarlydene, og prøve forskjellige typer oppsett, begynner det bare å sprake og vrenge etter en stund, og jeg må starte det på nytt. Noen som skjønner hva det kan være?

merker det samme.. sikkert bare bugs.

dårlig memory handling eller noe, GP5 blir veldig treigt av og stå på en stund også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg prøver å endre gitarlydene, og prøve forskjellige typer oppsett, begynner det bare å sprake og vrenge etter en stund, og jeg må starte det på nytt. Noen som skjønner hva det kan være?

Og en annen ting. På MIDI-innstillinger må jeg velge Microsoft MIDI for å få lyd. Har et ESI Juli@ lydkort, og hadde samme problemet på Guitar Pro 4. Må jeg gjøre noen innstillinger på lydkortet for å få aktivert MIDI eller noe?

gå inn på kontrollpanelet, lydinstillinger og ta av maskinvare akselerasjon. du finner det hvis du leter litt rundt. fiksa problemet her ihvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gå inn på kontrollpanelet, lydinstillinger og ta av maskinvare akselerasjon. du finner det hvis du leter litt rundt. fiksa problemet her ihvertfall..

Takk! Det fiksa problemet med sprakinga. Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor MIDI'en i lydkortet ikke funker. Noen som skjønner?

Bruker dere forresten RSE på trommene? Syns det blir litt merkelig. Har brukt Microsoft MIDI hittil...

Endret av Painkiller
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Det fiksa problemet med sprakinga. Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor MIDI'en i lydkortet ikke funker. Noen som skjønner?

Bruker dere forresten RSE på trommene? Syns det blir litt merkelig. Har brukt Microsoft MIDI hittil...

sjekk at du har alle lyddriverne som Du skal ha, sjekk med produsenten om du må ha en egen midi driver. kan være det, og det er et greit sted og begynne uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gå inn på kontrollpanelet, lydinstillinger og ta av maskinvare akselerasjon. du finner det hvis du leter litt rundt. fiksa problemet her ihvertfall..

klarer ikke å finne det på engelsk xp, kan du gi meg en eksakt "klikkeplan" slik som dette f.eks: start - control panel, etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funka visst ikke allikevel. Gikk bra en stund, men nå er det bare spraking igjen. Har prøvd med alle nivåene på maskinvareakselerasjon. Har nyeste driver til lydkortet. Jeg kan velge mellom Microsoft MIDI eller Juli@ MIDI, men jeg får ingen lyd med Juli@. Finner ingen egne MIDI-drivere hos produsent.

Har norsk xp, men trykker hvertfall på kontrollpanel - lyder og lydenheter - lyd (øverst på linja) - avansert - ytelse. Men det hjalp som sagt ikke hos meg da...

Endret av Painkiller
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.