Floydian 0 Skrevet August 16, 2005 (endret) Guitar Pro 5 kommer ut i November, Her er noen lydklipp! Endret November 21, 2005 av Floydian Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
kirk hammet 0 Skrevet August 16, 2005 høres bra ut dette! bedre gitar lyd og sånn... Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
sup3rman 0 Skrevet August 16, 2005 høres bra ut dette! bedre gitar lyd og sånn... Indeed Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
hypotc 2 Skrevet August 16, 2005 Fyfaen så sykt rått! Gleder meg til å høre mine tabs med slik lyd! :mrgreen: Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Floydian 0 Skrevet August 16, 2005 Jeg og! :mrgreen: Gleder meg sånn til November! Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Admko 0 Skrevet August 16, 2005 yeaah nå blir jo femmerm verd ¨kjøpet =3 høres digg ut Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Floydian 0 Skrevet August 16, 2005 Gitaren på crushing day høres jo helt lik ut som en vanlig gitar! Nesten i alle fall :mrgreen: Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Senior_Patrick 0 Skrevet August 16, 2005 Gleder meg rått til den kommer ut ass. :mrgreen: Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
LASL 0 Skrevet August 16, 2005 Tror faktisk jeg kommer til å kjøpe dette altså.. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
AutoMats 1 Skrevet August 16, 2005 Jeg tror GuitarPro 4 kan lære meg å spille gita like bra som denne. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Satriani 0 Skrevet August 16, 2005 Låt ok, godt nok. Hva koster det ca da? Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
hypotc 2 Skrevet August 16, 2005 Can't wait to download it for free.Edit: Håper de fikser trommelyden mer, den hørtes crap ut.Er nok flere drumkits! Trommene i GP4 er jo kongebra. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Admko 0 Skrevet August 16, 2005 trommene i gp4 er midien din så for noen sugern andre rulern Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
hypotc 2 Skrevet August 16, 2005 trommene i gp4 er midien din så for noen sugern andre rulernGP4 velger jo Microsoft GS Wavetable Synth som standard på alle PC-er. Så hvis man ikke har endret så er det lik lyd.Jeg mener det er best å bruke Microsoft sin midi. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Admko 0 Skrevet August 16, 2005 jo det spørs på lydkortet, hoss min far er lydkortets egen midi synth myee bedre enn den til microsoft, hos meg er det microsoft som er best for det er det eneste jeg har Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider