Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Konfirmantleirhits


hkh

Anbefalte innlegg

Rakke ned er ikke nødvendigvis å si at noen er noe ..

Thank you captain obvious. Trådstarter kan ikke forvente at alle skal ha noe konstruktivt å komme med' date=' noen ganger funker rett og slett ikke enkelte låter for enkelte folk og da må det være greit å skrive akkurat hva man synes.[/quote']

Sett i den store sammenhengen er du en negativ drittunge som ikke gjør stort annet enn å skape dårlige stemning. Punktum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 167
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rakke ned er ikke nødvendigvis å si at noen er noe ..

Thank you captain obvious. Trådstarter kan ikke forvente at alle skal ha noe konstruktivt å komme med' date=' noen ganger funker rett og slett ikke enkelte låter for enkelte folk og da må det være greit å skrive akkurat hva man synes.[/quote']

Tilbake der du starta.. Om du bare vil si "Dette låt som en pikk" er et jo ingen vits i å legge noe ut.. Mange andre her klarte å finne konstruktive ting å komme med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakke ned er ikke nødvendigvis å si at noen er noe ..

Thank you captain obvious. Trådstarter kan ikke forvente at alle skal ha noe konstruktivt å komme med' date=' noen ganger funker rett og slett ikke enkelte låter for enkelte folk og da må det være greit å skrive akkurat hva man synes.[/quote']

Tilbake der du starta.. Om du bare vil si "Dette låt som en [sensurert]" er et jo ingen vits i å legge noe ut.. Mange andre her klarte å finne konstruktive ting å komme med..

Du fant ikke noe konstruktivt å komme med i nirvanatråden du heller.

Og dette var vel strengt tatt noe de bare tok opp på en konfleir? Er vel neppe noen han kommer til å gjøre igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du rett i roar.. Der tok jeg partiet ditt, men nå er jeg en snill gutt ellers her..

Dessuten tror jeg ikke at Peri var dønn seriøs på nirvana..

Men selv om han tok opp dette på en konfleir spiller vel ikke det noen rolle !? Hvorfor skulle de ikke spille det samme igjen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du rett i roar.. Der tok jeg partiet ditt' date=' men nå er jeg en snill gutt ellers her..

Dessuten tror jeg ikke at Peri var dønn seriøs på nirvana..

Men selv om han tok opp dette på en konfleir spiller vel ikke det noen rolle !? Hvorfor skulle de ikke spille det samme igjen ?[/quote']

Jeg tror ikke han som la ut de sangene her er dønn seriøs heller. Så da er det greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.