Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Konfirmantleirhits


hkh

Anbefalte innlegg

Noe de fleste her faktisk gjør.. Du kjenner Jonnyhesten, jeg kjenner Steinern, og er på hils med et par til.. Gnome er kompis med nettrom og et par andre så godt som jeg har skjønt.. Også blir man jo faktisk tildels kjent etter noen år med posting her.. Det finnes da folk som blir kjærester over internett, og gifter seg seinere.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 167
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noe de fleste her faktisk gjør.. Du kjenner Jonnyhesten' date=' jeg kjenner Steinern, og er på hils med et par til.. Gnome er kompis med nettrom og et par andre så godt som jeg har skjønt.. Også blir man jo faktisk tildels kjent etter noen år med posting her.. Det finnes da folk som blir kjærester over internett, og gifter seg seinere.. :roll:[/quote']

Nei, jeg kjenner ikke en sjel herfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derimot funker det å tro at man kjenner folk.

Jeg driter i hvordan du er i det virkelige liv, jeg har ingen interesse av å kjenner deg, jeg adresserer "Roar på gitarnorge" når jeg skriver noe til deg, og kritikken går helt og holdent på hvordan du oppfører deg på gitarnorge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derimot funker det å tro at man kjenner folk.

Jeg driter i hvordan du er i det virkelige liv' date=' jeg har ingen interesse av å kjenner deg, jeg adresserer "Roar på gitarnorge" når jeg skriver noe til deg, og kritikken går helt og holdent på hvordan du oppfører deg på gitarnorge.[/quote']

Okei. Siden du og synes jeg oppfører meg generelt dårlig her, så får du og vær så god å finne fram poster der jeg har negativ holdning og er frekke i kjeften mot folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe de fleste her faktisk gjør.. Du kjenner Jonnyhesten' date=' jeg kjenner Steinern' date=' og er på hils med et par til.. Gnome er kompis med nettrom og et par andre så godt som jeg har skjønt.. Også blir man jo faktisk tildels kjent etter noen år med posting her.. Det finnes da folk som blir kjærester over internett, og gifter seg seinere.. :roll:[/quote'']

Nei, jeg kjenner ikke en sjel herfra.

Da beklager jeg at jeg sa du kjente JonnyPonners.. Bare virker som dere kjenner hverandre på måten dere svarer og backer opp hverandre.. Og JonnyPonny sa du kunne spille gitar med rævvhåra før du hadde lagt ut noe lydeks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke det at du i hver eneste post er frekk mot folk, men du har rimelig ofte en negativ holdning.. Dette kan man få frem uten å si "Dette var kølleballe" eller "Fy faen så homo du er, Kjetil" :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe de fleste her faktisk gjør.. Du kjenner Jonnyhesten' date=' jeg kjenner Steinern' date=' og er på hils med et par til.. Gnome er kompis med nettrom og et par andre så godt som jeg har skjønt.. Også blir man jo faktisk tildels kjent etter noen år med posting her.. Det finnes da folk som blir kjærester over internett, og gifter seg seinere.. :roll:[/quote'']

Nei, jeg kjenner ikke en sjel herfra.

Da beklager jeg at jeg sa du kjente JonnyPonners.. Bare virker som dere kjenner hverandre på måten dere svarer og backer opp hverandre.. Og JonnyPonny sa du kunne spille gitar med rævvhåra før du hadde lagt ut noe lydeks.

At vi deler en del av de samme oppfatninger betyr ikke nødvendigvis at vi kjenner hverandre skjønner du.

han sa det fordi at han har hørt meg spille, og det var en annen fyr som sa at jeg sikkert sugde hestemøkk på gitar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.