Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Konfirmantleirhits


hkh

Anbefalte innlegg

JonnyPonny.. Du er bare trist. :|

Jeg kan ikke være glad hver eneste dag, Mikke. Riktignok har jeg nettopp fått i meg en god kanelstang bit, men det hjalp heller lite.

Men imorgen er det en ny dag og kanskje til og med jeg kan være falsk og glajævli på Gitarnorge :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 167
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var litt kjipt. Kristen konfirmasjon?

Så ikke det der innlegget før nå. Tragisk idiotisk skrevet.

Takk! Sier bare at jeg synes det var dårlig/kjipt. Deretter spør jeg om det var en Kristen konfirmasjon. Måtte bare spørre siden de fleste kristne all-sanger heter noe slikt som "kom og berør meg" "Jesus er min venn" og "Gud er glad i alle".

Var dette en kristenkonf-camp? eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag totalt forskjellige låter.

Kommenter heller gjennomførelsen enn sangene!

Om du synes kristen lovsang er kjipt, kan du drite i å svare her! da har du ingenting konstruktivt å komme med.

Noen av de fineste sangene jeg har hørt er kristne låter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag totalt forskjellige låter.

Kommenter heller gjennomførelsen enn sangene!

Om du synes kristen lovsang er kjipt' date=' kan du drite i å svare her! da har du ingenting konstruktivt å komme med.

Noen av de fineste sangene jeg har hørt er kristne låter.[/quote']

sier meg enig med hkh her. Trangsynte folk skjønner ikke at kristen musikk også kan være bra. eksempler er Delirious, Extol, Dream Pilotes etc..

Roar og mange andre har bestemt seg å ikke like slike sanger, så da er det greit nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere helt idioter? Må da for faen være lov å synes at noe er drit.

Er så [sensurert] lei av at alle skal være så sinnsykt greie og snille mot hverandre. Møkkafolk.

jeg skrev at det var greit at du ikke likte slik musikk!

liker du ikke at folk er snille med hverandre? nei, er jo bedre at alle er uvenner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere helt idioter? Må da for faen være lov å synes at noe er drit.

Er så [sensurert] lei av at alle skal være så sinnsykt greie og snille mot hverandre. Møkkafolk.

jeg skrev at det var greit at du ikke likte slik musikk!

liker du ikke at folk er snille med hverandre? nei' date=' er jo bedre at alle er uvenner![/quote']

Flott at du pakker ord i kjeften min.

Jeg trenger ikke å være snill og grei mot de som spiller inn, jeg kan si akkurat hva jeg mener om det. Skal de klarer seg i den virkelige verdenen, så må de steike meg tåle å få dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal vedde venstrehånda mi på at du aldri i livet hadde sagt det du har sagt i denne tråden rett i trynet på hkh hvis du møtte ham "i den virkelige verden". Du er bare nok en overpubertal pinglete fjortis som er sint på livet og får ut all den innesperrede aggresjonen på Internett. Nei, du er ikke den eneste, nettet kryr av dere, du er ikke så original som du tror. Er det ikke fint å være anonym bak dataskjermen din? Trygt i stua til mamma, ikke sant? Gå hjem og vugg, det eneste du oppnår her er å bevise hvor mislykka livet ditt er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utgir jeg meg for å være tøff hvis jeg skriver at ei låt er drit?

Dette handler ikke bare om denne tråden' date=' og det veit du. Du er og blir en uhøfflig drittunge på langt under ungdomsskolestadiet, og det skinner igjennom 90% av alt du poster.

Tankegangen din er på trynet. Jeg orker ikke å pynte på når noe faktisk er tvers-igjenom drit.

For all del, si meningen din, men det er ikke nødvendig å være frekk mot folk fordet, igjen - folkeskikk, gutten min. Hvis du ikke "orker" (vi vet alle godt at dette bare handler om at du liker kunne være stor i kjeften uten at det får konsekvenser for deg) å oppføre deg normalt mot folk foreslår jeg heller at du finner eg et annet forum å poste på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.