Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Konfirmantleirhits


hkh

Anbefalte innlegg

  • Svar 167
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Greia her er at alle har flokka seg mot meg og jonnyponny fordi vi ikke deler samme oppfatning som dere. Eneste dere har gjort nå er å flokke dere sammen' date=' gjenta hva den andre har sagt, og faktisk tro at det dere mener og deres oppfatninger er hva som gjelder.

Og dere skal liksom fortelle meg at jeg oppfører meg dårlig og mangler folkeskikk? Virker faen ikke som dere tåler at jeg ikke er dønn som dere.[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg sammen. Jeg har aldri sagt at jeg synes disse to sangene var noe særlig, jeg har ikke det, men jeg har holdt meg for god til å benytte anledningen til å tråkke på hkh fordet, og hadde jeg isåfall sagt noe, hadde det vært noe han kunne rette seg etter og lære av, ikke noe som bare er ren mobbing. Om det er det som skiller "dere" fra "oss", så ja, da flokker vi "oss" mot dere fordi dere er annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia her er at alle har flokka seg mot meg og jonnyponny fordi vi ikke deler samme oppfatning som dere. Eneste dere har gjort nå er å flokke dere sammen' date=' gjenta hva den andre har sagt, og faktisk tro at det dere mener og deres oppfatninger er hva som gjelder.

Og dere skal liksom fortelle meg at jeg oppfører meg dårlig og mangler folkeskikk? Virker faen ikke som dere tåler at jeg ikke er dønn som dere.[/quote']

Er vel litt rart når 2 av 1000 syns alt er dritt og bare hakker på andre hele tiden ?? Og nå er det vel ikke sånn at vi har flokka oss rundt dere fra starten, men siden jeg bynte å lese postene dine har du bare blitt mer og mer sur.. Er ikke rart om folk til slutt har fått nok da.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia her er at alle har flokka seg mot meg og jonnyponny fordi vi ikke deler samme oppfatning som dere. Eneste dere har gjort nå er å flokke dere sammen' date=' gjenta hva den andre har sagt, og faktisk tro at det dere mener og deres oppfatninger er hva som gjelder.

Og dere skal liksom fortelle meg at jeg oppfører meg dårlig og mangler folkeskikk? Virker faen ikke som dere tåler at jeg ikke er dønn som dere.[/quote']

Er vel litt rart når 2 av 1000 syns alt er dritt og bare hakker på andre hele tiden ?? Og nå er det vel ikke sånn at vi har flokka oss rundt dere fra starten, men siden jeg bynte å lese postene dine har du bare blitt mer og mer sur.. Er ikke rart om folk til slutt har fått nok da.. :roll:

Klager på folk hele tiden? Foreslår at du begynner å lese før du smeller med kjeften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for du har jo hele tiden vært hyggelig' date=' snill og grei ? Er bare på denne låta du var grinete ??

Du har jo for det meste vært sur.. :|[/quote']

Det er denne, og de kjipe standard norsk rockelåtene til en annen fyr jeg har "klaga" på. Kan iallfall ikke komme på noe annet. Og generelt sett så syter jeg faen ikke i poster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.