Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Konfirmantleirhits


hkh

Anbefalte innlegg

  • Svar 167
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes ikke Haltan har et godt poeng i det hele tatt.

Det er ikke noe poeng i å pakke inn meningen sin. Om du ikke tåler å høre at du suger så bør du for all del ikke poste musikken din heller.

det var snakk om den total latterlige oppførselen til Roar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere helt idioter? Må da for faen være lov å synes at noe er drit.

Jada, og det er ingen her som ser ut til å gi uttrykk for at du ikke skal få lov til å ha den oppfatningen. Det de derimot forsøker å si er at du ikke nødvendigvis trenger å uttrykke den oppfatningen på forumet.

Årsaken bak at folk legger ut sine innspillinger kan være mange, men jeg tror ingen av de gjør det fordi de ønsker å få de sablet ned. Flere (blant annet meg selv) gjør det for å lære, slik at de kan bli bedre. Det er vanskelig å lære noe av «Dette er rævva, lag noe annet», og derfor burde de som svarer forsøke å være konstruktive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke Haltan har et godt poeng i det hele tatt.

Det er ikke noe poeng i å pakke inn meningen sin. Om du ikke tåler å høre at du suger så bør du for all del ikke poste musikken din heller.

det var snakk om den total latterlige oppførselen til Roar.

Han sa han synes det sugde kølle, og det gjorde det faktisk. Herregud, hadde noen vært så grei mot meg og sagt det når jeg var femten og trodde jeg var Hetfield så kunne jeg kanskje vært bedre idag og innsett tidligere at "faen, jeg suger virkelig og må øve en masse"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen Roar.. Du får så TYN..

Du klarer ikke argumentere for deg, du slenger bare dritt og eneste personen som ser opp til deg er JonnyPonny.. Du sier at du må få lov til å slenge dritt om noe dårlig.. Ja det er helt greit, men da må du også si HVORFOR det er dårlig, HVA som er dårlig, HVA som kan gjøres bedre, og evt. komme med eksempler på ting du ville gjort.. Når du bare sier "Dette sugde balla til broder'n", så oppnår du ingenting bortsett fra og få et stempel som

Du er og blir en uhøfflig drittunge på langt under ungdomsskolestadiet

Jeg kjenner jeg blir trist inni meg av den tøffegreia di.. :|

Hvorfor ikke poste musikken sin om man ikke tåler dritt !?!? Er det sånn at vi skal ende opp som dyr ? At alt handler om å være sterk ?? "for om du sier noe jeg ikke liker, og som jeg ikke kan si imot, så slår jeg deg forderva. Og det klarer jeg, for jeg slutta på skolen og trente på helsestudio.." Det blir å komme til kort å si det. :|

Men jeg har nå skjønt at dere to (jeg regner med at dere skjønner hvem jeg mener) ikke fant opp kruttet, og at dere ikke har det særlig bra til vanlig.. Dere må derfor være tøffe her, sånn at dere skal føle dere "tøffe" ihvertfall ett sted.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke Haltan har et godt poeng i det hele tatt.

Det er ikke noe poeng i å pakke inn meningen sin. Om du ikke tåler å høre at du suger så bør du for all del ikke poste musikken din heller.

det var snakk om den total latterlige oppførselen til Roar.

Han sa han synes det sugde kølle' date=' og det gjorde det faktisk. Herregud, hadde noen vært så grei mot meg og sagt det når jeg var femten og trodde jeg var Hetfield så kunne jeg kanskje vært bedre idag og innsett tidligere at "faen, jeg suger virkelig og må øve en masse"[/quote']

Ja fy faen så snille de hadde vært da.. Skal vedde for at du da hadde endt opp med å spille game boy på mekkelinja, og aldri rørt en gitar igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke Haltan har et godt poeng i det hele tatt.

Det er ikke noe poeng i å pakke inn meningen sin. Om du ikke tåler å høre at du suger så bør du for all del ikke poste musikken din heller.

det var snakk om den total latterlige oppførselen til Roar.

Han sa han synes det sugde kølle' date=' og det gjorde det faktisk. Herregud, hadde noen vært så grei mot meg og sagt det når jeg var femten og trodde jeg var Hetfield så kunne jeg kanskje vært bedre idag og innsett tidligere at "faen, jeg suger virkelig og må øve en masse"[/quote']

Ja fy faen så snille de hadde vært da.. Skal vedde for at du da hadde endt opp med å spille game boy på mekkelinja, og aldri rørt en gitar igjen...

Og når man snakker om folk som tør å være tøffe på nett men ikke ellers...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia her er at alle har flokka seg mot meg og jonnyponny fordi vi ikke deler samme oppfatning som dere. Eneste dere har gjort nå er å flokke dere sammen, gjenta hva den andre har sagt, og faktisk tro at det dere mener og deres oppfatninger er hva som gjelder.

Og dere skal liksom fortelle meg at jeg oppfører meg dårlig og mangler folkeskikk? Virker faen ikke som dere tåler at jeg ikke er dønn som dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke Haltan har et godt poeng i det hele tatt.

Det er ikke noe poeng i å pakke inn meningen sin. Om du ikke tåler å høre at du suger så bør du for all del ikke poste musikken din heller.

det var snakk om den total latterlige oppførselen til Roar.

Han sa han synes det sugde kølle' date=' og det gjorde det faktisk. Herregud, hadde noen vært så grei mot meg og sagt det når jeg var femten og trodde jeg var Hetfield så kunne jeg kanskje vært bedre idag og innsett tidligere at "faen, jeg suger virkelig og må øve en masse"[/quote']

ja, men hans oppførsel er fremdeles latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.