Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ibanez RG570EX for salg, men salgspris?


Jegsann!

Anbefalte innlegg

Selger min Ibanez RG570EX fra 2000/2001. Gitaren er i god stand og har nesten ikke vært brukt på 10 år. Noen små merker og litt slitasje i selve lakken har den da, men det var toppmodellen fra den product linen (generasjonen?) av RG-gitarer fra den tiden og kostet ca. 12.000 ny. Spørsmålet nå er hva jeg kunne forventet av salgspris... Er det noe marked for denne typen gitarer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig med Ibanez, de japanske modellene er kjempepopulære men holder ikke noe særlig høy pris på bruktmarkedet. Uten at jeg har undersøkt vil jeg tro at 3500-4000 skal være realistisk. Folk legger ut eldre japanske RGer til 6000 også, men da ligger de som regel ute svært lenge. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, folkens! Den er sølvfarget ("Cyberpink"), og uten plekterbrett ja. 

Pickups: V8 (bridge), V1 (single coil) og V7 (neck), hvis jeg ikke husker feil.

Husker at jeg fant ut at en av gitaristene i Slipknot bruker samme gitaren i 'Wait and bleed' videoen. Eneste forskjell er at den har sølvfarget kropp og svart hode. Min har sølvfarget hode også. Lurer rett og slett på om EX står for den lille detaljen...?

Endret av Jegsann!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.