Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Forumet er oppgradert 24 april ver 4.3.1


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

Har bare noe småtteri igjen. For de som ønsker det gamle utseendet finner man det som vanlig der nede..

Det er foretatt endringer i søkemotoren, men vil foreløpig ikke bruke elasticsearch.

Det er også noen andre oppdateringer - bl.a. på emojis siden.

- full liste https://invisioncommunity.com/news/product-updates/invision-community-43-r1055/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser vi har hatt en plugin der som var gått ut på dato som gikk på at man måtte akseptere regler for posting i kjøp og salg.

Jeg er usikker på om det er nødvendig så tok det bort, men har oppdatert den om vi finner ut at vi ønsker å bruke det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Naigewron skrev:

Emoji-test

 

:D:);):P 

 

Edit: Ser ut til at de funker bedre nå. De viste ofte brutte bildelinker før hvis man ikke la dem til manuelt fra emoji-menyen

Snedig - på iPhone min ser ikonene slik ut. Altså kolon og stor D på den førsteFAA64452-EAA9-4094-ACFB-9AA7DA3A4953.png

test?‍♂️..????????‍♀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Kjell Iver said:

Snedig - på iPhone min ser ikonene slik ut. Altså kolon og stor D på den førsteFAA64452-EAA9-4094-ACFB-9AA7DA3A4953.png

test1f6b4.png‍♂️..1f600.png1f60d.png1f913.png1f47a.png1f442.png1f3fb.png1f46e.png1f3fb.png‍♀

Jepp, nå ser de slik ut for meg også. Samme feil som før. Funket bare så lenge jeg var på denne siden etter posting, ser det ut til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.