Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Forumet er oppgradert 24 april ver 4.3.1


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

På 30.4.2018 den 12.16, Naigewron skrev:

Skifter over til nytt theme nå. Ble det noen gang orden på problemene med å gå til neste side på mobil? Husker det var derfor jeg gikk tilbake til gamle-looken, men det er jo lenge siden nå

Det var en skrivefeil som jeg gjorde i en innstilling. Er det problemet tilbake nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutes ago, Kjell Iver said:

Det var en skrivefeil som jeg gjorde i en innstilling. Er det problemet tilbake nå?

Nei, ser ut som det funker bra nå. Bare husker det var derfor jeg ikke brukte det, og husket ikke før nå at det fantes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Evil_Caprino skrev:

Nei.

Merkelig. jeg har sjekket alle innstillingene i editor og alle brukergruppene skal ha samme tilgang til den knappen. Den skal kunne sees uansett tema, uansett språk. Når jeg logger meg inn som deg på mobil og PC så ser jeg den, om du fortsatt ikke ser den så vær mer spesifikk i forhold til hvilken dings du benytter.

image.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kjell Iver skrev:

Merkelig. jeg har sjekket alle innstillingene i editor og alle brukergruppene skal ha samme tilgang til den knappen. Den skal kunne sees uansett tema, uansett språk. Når jeg logger meg inn som deg på mobil og PC så ser jeg den, om du fortsatt ikke ser den så vær mer spesifikk i forhold til hvilken dings du benytter.

image.png

Den knappen har jeg ja. Så det er det den er for ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.