Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD x2!


Heilage

Anbefalte innlegg

Vel, jeg får vel poste litt om alt tullet jeg har holdt på med i det siste da. 

To nye gitarer er kommet i hus:

- 1999 Les Paul Classic (Wine Red)

- 2xxx Suhr Pro Series Stratocaster (svartere enn Satan)

Etter at jeg solgte R7en for en stund siden, har jeg egentlig angret ganske mye, har savnet veldig å spille på hardtail (hadde bare PRSen og Suhren frem til nå), men jeg ble aldri helt venn med 50s halsen heller. Løsningen kom i form av en vennlig forumitts litt godt slitte Les Paul Classic, i en nydelig rødfarge med litt flammer i toppen. Hardwaremessig kan det godt være at jeg endrer denne en del, cream plastikk har aldri helt slått an hos meg, og jeg har veldig lyst til å prøve ut rødt + gull som fargetema. Anywho, den spiller som en drøm og låter som en Les Paul skal låte. 

 

For Suhren sin del, så kjøpte jeg jo Germaniumkid sin flotte Custom Classic for halvannet(?) år siden, og har trivdes godt med den, men spillemotivasjonen har vært på bånn de siste par årene, så den ble ikke brukt så mye. Jeg la den ut på Finn et par ganger, og fikk aldri noe tilbud som var helt gode nok eller handler som gikk gjennom, så da ble den værende. Jeg endte til slutt opp med å bytte den inn for denne, da jeg har vært interessert i å prøve Pro-series-gitarene, da særlig pga den litt mindre kroppen og hvordan knottene er lagt opp. Plukket opp denne i dag, og har klimpret litt, hittil er jeg storfornøyd. 

 

Så, grunnen til at dere alle kom hit, grove og usømmelige bilder i usannsynlige kameravinkler med spottlys. 

TnJK35C.jpg

G02dLbP.jpg

YVsbFoa.jpg

cdQa4k2.jpg

aVIxodx.jpg

IQ0q56M.jpg

(Og et bonusbilde av familien)

r1xCPM8.jpg

Endret av Heilage
  • Liker 13
  • Takker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, space skrev:

Du har vel Bigsby i gull med i planene også da?

Verdt pengene bare for å gi @Skoggy hjerteinfarkt. 

7 timer siden, OsamaFetLaden skrev:

Grattis, Helly!

Ang. fargeskjema, foreslår jeg white striping--knallhvite pickupringer, -deksler, knotter og plekterbrett.

Atdetvar? Ikke off-white altså, men helt 100% #FFFFFF A255 hvitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Skullkrusher skrev:

Sykt svart og sexy Suhr!

Svartere skal det bli! Skal bytte covers til svart, og bruke krom-knotter. :P 

1 time siden, Blix skrev:

Er det 2xSuper Distortion i LP'n? 

Jeg tror det. Husker ikke 100%, men det skal hvertfall være DiMarzio-pickups i den. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Heilage skrev:

Svartere skal det bli! Skal bytte covers til svart, og bruke krom-knotter. :P 

Jeg tror det. Husker ikke 100%, men det skal hvertfall være DiMarzio-pickups i den. 

Ja, det er DiMarzio Super Distortions :) Neck pickup er riktignok spunnet på nytt av @kristoffereide, og den er litt mindre hot enn opprinnelig.

Endret av McJostein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.