Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD x2!


Heilage

Anbefalte innlegg

Ok, får prøve meg på en litt mer pragmatisk overtalelse: Det er ikke bare bare å sette deksel på pickups med hex polepieces uten å gjøre inngrep i mikkene så sant man ikke setter på heldekkende EMG-style. Alternativet blir da jallaløsninger som sprittusj eller klistremerker.  Bytte mikker er kanskje det åpenlyse svaret her men hvis de eksisterande låter godt,  kan de ikke bare bli? 

?

Edit: litt vel tidlig i tråden for Godwins lov? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, germaniumkid skrev:

Ok, får prøve meg på en litt mer pragmatisk overtalelse: Det er ikke bare bare å sette deksel på pickups med hex polepieces uten å gjøre inngrep i mikkene så sant man ikke setter på heldekkende EMG-style. Alternativet blir da jallaløsninger som sprittusj eller klistremerker.  Bytte mikker er kanskje det åpenlyse svaret her men hvis de eksisterande låter godt,  kan de ikke bare bli? 

1f60e.png

Edit: litt vel tidlig i tråden for Godwins lov? 

Jeg så litt nærmere på pickupene ja, og ser at det kommer ikke til å gå med Super Distortion. Det er jo litt synd, siden de låter veldig bra. 

Da får jeg vel bytte dem ut med noe penere. :)

 

Ref Godwins: Aldri for tidlig. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også pickups med deksel er penest på LP, men på den der var det ikke ille. Når det er sagt, er Super Distortions ganske ettertraktede pickups, så jeg vil tro du kan delfinansiere en god del av nye pickups hvis du velger å selge de.

Men: "If it works, don't fix it", og "you don't know what you got ' till it's gone"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.