Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Les Paul classic 03


Endt

Anbefalte innlegg

Hei, vurderer å bytte min strat i denne 03 classic les paulen, og lurer på om noen kan komme med noe input, ser den grei ut? hva jeg bør se etter og selvfølgelig, er det ekte vare.

På forhånd takk

Screenshot_2016-12-14-11-11-46.png

Screenshot_2016-12-14-11-11-50.png

Screenshot_2016-12-14-11-11-53.png

Screenshot_2016-12-14-11-11-57.png

Screenshot_2016-12-14-11-12-00.png

Screenshot_2016-12-14-11-12-03.png

Endret av Endt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok sveitserost-hullet. Fordel fram til 2005-06 (?) var at de brukte ABR-1 bru. Originalt kom de med håpløse keramiske veldig hotte pickuper, men det er jo utskiftbart. Hvorfor har denne gull tailpiece og pickupcover? Ellers gode gitarer hvis man kan leve med snørrgrønne/gule innlegg i gripebrett. (Varierer en god del fra gitar til gitar.) De kom også med 60's slim taper halsprofil for de som foretrekker det.

Hadde en '01 Classic i mange år som jeg byttet ut hardware, elektronikk og pickuper på. Veldig god gitar, men så ble det Historic...

Endret av Audun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt den gitaren . Det var jeg som installerte nye 57 Classic pickups i den for eieren som selger nå .

Jeg syns den låt veldig bra med 57 Classic pickups . De låter bra med mye distorion . Den spiller veldig bra  .

Det er en lettspilt  60 s hals på den og den veier 4.1kg .

Locking stoptail og locking bridge gir meget bra sustain i den .

Stoptail er byttet til en med gull - bridge er original Gibson ABR-1  . Jeg tror han fikk med den originale krom stoptail  .

Er vel one piece mahogny kropp på den og en pen Maple topp .

Noen kompiser ville ha den men no cash .

 

DSCN8456.JPG

DSCN8462.JPG

DSCN8494.JPG

DSCN8632.JPG

Endret av Sugardaddy65
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.