Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Comfortably Numb


Steinern

Anbefalte innlegg

Hei på dere. I dag har jeg tatt opp min yndlings-solo, nemlig Comfortably Numb av Pink Floyd. Dere får bære over med at spillinga ikke er helt på topp, og at det er en del småfeil på den. :)

Jeg har brukt en Ibanez RG 550, en Marshall MG 250DFX og et Creative Live 5.1 lydkort. Noe som er litt rart er at det bare er lyd på venstre høyttaler når jeg bruker line-in inngangen på lydkortet, noen som vet hvorfor?

Sangen ligger her: http://www.home.no/sehh/Min%20Musikk/Comfo...ably%20Numb.mp3

Jeg vil gjerne ha konstruktiv kritikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kult. Digger den soloen selv også.

Men jeg mener at en del av bendinga var litt lite kontant. Kanskje bare flisespikkeri...

Også mener jeg at den soloen blir litt mer interessant med noen kvartbends på slutten av enkelte sluttoner (hvis det gav noen mening).

Gilmour gjør nok det en del selv... også på denne soloen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt hva du mener med kvartbends, jeg er veldig fan av det selv, og pleier og gjøre mye av det. Gjorde det kanskje ikke nok da jeg tok opp. Er ikke helt fornøyd med opptaket, syns det pleier å høres kulere ut, men det er nok det at da konsentrerer jeg meg om å spille, og når jeg hører den i ettertid hører jeg alle småfeilene :wink:

Takk for all respons! Kom gjerne med mer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.