Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

PINK FLOYD GJENFORENES FOR LIVE 8 KONSERTEN!!!


Floydian

Anbefalte innlegg

  • Svar 229
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg starta og hulke i takskifte i time og det ble værre i Wish You were here og comfortably numb! Helt utrolig

Ubeskrivelig!

Takk Pink Floyd!

Guder hele gjengen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle de som har sagt at Pink Floyd er kjedelig.

Da jeg kjøpte The Wall sa ekspeditøren:

Alle med god musikksmak liker Pink Floyd

Bedre kan det ikke bli sagt!

Jeg tror aldri jeg har opplevd noe større øyeblikk i mitt liv enn da Dave spilte siste soloen i Comfortably Numb!!! De kan spille fremdeles og det så ut som de koste seg på scenen, så vi kan jo drømme om en turne! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var faktisk fantastisk!

skal bort fra PCen en uke nå, og tar med meg all pink floyd musikk jeg har og skal høre på det så siinnsykt mye!

har allerede begynt å laste ned fra de spilte i går..=P det må være lov;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen! Jeg fikk det ikke med meg, noen som vet om hele programmet går i reprise? Når spilte motley crue forresten? Viste de deep purple? velvet revolver? ARGH!

Jeg tror ikke de viste Deep Purple, men de viste Velvet Revolver. Mötley Crüe ble bare bare dårlig i og med at de spilte ett etter Pink Floyd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja... Til dere som synes Pink Floyd er kjedelig:

Pink Floyd er jo ett band som er ganske vanskelig å komme inn i, men når du kommer inn i det... Så er det genialt!

Synes det var litt slapt før i tiden, men så fant jeg DSOTHM i pappas LP- samling, og hørte gjennom den mange ganger, så var jeg frelst! Dette er ikke så lenge sida heller! :)

Fytti, Det er ofte man ikke merker at det skifter sang! Og på slutten, på Eclipse er det genialt! Også når det der basstromme greiene eller hva det er, avslutter plata... Genialt!

PS: Pappa har stått med kroppen inntil Nick Mason og Richard Wright! Dagen før de skulle spille i Nice i Frankrike! De var på Jazzfestival! Fattern bare snudde seg rundt under en konsert og fant ut at de sto inntil ham der!

Må jo har vært fett! 8)

Det var vel i 87' eller tidligere sa han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Basstrommegreiene på slutten" skal forestille hjarteslag.

Det såg ut som at dei storkoste seg på senen. Får håpe dei tek seg ein tur til Bergen. Då er det ingen tvil om at eg skal. Det hadde vore så sinnsykt digg...

Dei diggaste øyeblikka var under introen på Breathe då dei byrja å spele C7M-Bm7-F7M, rett der med taktskiftet på Money og dei få sekundane rett før andre solo på CN.

Litt of topic, men. På radioversjonen har dei kutta siste soloen på CN, så rett etter siste refreng, når ein venter på det store øyeblikket, så høyrer du plutselig den nyhetsmelodien. Det er kjipt! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe dei tek seg ein tur til Bergen. Då er det ingen tvil om at eg skal.

Rettelse: får håpe de spiller live et eller annet sted der det faktisk er mulig å få kjøpt billetter, da er det ingen tvil om at jeg skal! Det har det vel for så vidt aldri vært, men det er nå så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei diggaste øyeblikka var under introen på Breathe då dei byrja å spele C7M-Bm7-F7M

Damn right, brother!

Til alle de som har sagt at Pink Floyd er kjedelig.  

Da jeg kjøpte The Wall sa ekspeditøren:  

Alle med god musikksmak liker Pink Floyd  

Bedre kan det ikke bli sagt!

Ekspeditøren var kanskje litt bombastisk i uttalelsen sin der... :) Man kan jo ha god musikksmak og ikke like Pink Floyd ;) Hehe...

Jeg liker ikke alt av Pink Floyd. Jeg liker mye, men ikke alt. Det er det som er så kjekt med bandet. De har nemlig gitt ut så mye variert. Jeg har da perioden 67 - 79 i tankene mine.

"Den derno Wish You Were Here og den Brick in the wall sangen går det jo an å like"

Jeg har hørt kommentarer som dette. Det irriterer meg mildt sagt, fordi Pink Floyd har laget låter som er mye bedre enn de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.