Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

PINK FLOYD GJENFORENES FOR LIVE 8 KONSERTEN!!!


Floydian

Anbefalte innlegg

  • Svar 229
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dei diggaste øyeblikka var under introen på Breathe då dei byrja å spele C7M-Bm7-F7M

Damn right, brother!

Til alle de som har sagt at Pink Floyd er kjedelig.  

Da jeg kjøpte The Wall sa ekspeditøren:  

Alle med god musikksmak liker Pink Floyd  

Bedre kan det ikke bli sagt!

Ekspeditøren var kanskje litt bombastisk i uttalelsen sin der... :) Man kan jo ha god musikksmak og ikke like Pink Floyd ;) Hehe...

Jeg liker ikke alt av Pink Floyd. Jeg liker mye, men ikke alt. Det er det som er så kjekt med bandet. De har nemlig gitt ut så mye variert. Jeg har da perioden 67 - 79 i tankene mine.

"Den derno Wish You Were Here og den Brick in the wall sangen går det jo an å like"

Jeg har hørt kommentarer som dette. Det irriterer meg mildt sagt, fordi Pink Floyd har laget låter som er mye bedre enn de.

Det irriterer meg sånn at når jeg sier jeg liker Pink Floyd, så sier de: Å ja, er det ikke han som synger den der... ehh... The Wall?

En gang jeg hørte på radio spilte de faktisk Goodbye Blue Sky og da sa han i radioen at "dette var Pink Floyd's Goodbye Blue Sky fra albumet Another Brick In The Wall" :roll: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då eg gjekk rundt med "the wall"-t-trøye på sa ei jente i klassen: "Ja, the wall er ein tøff song"... argh! At dei ikkje skjønner forskjellen.

Dette fenomenet har jeg sluttet å irritere meg over, jeg ser heller det på som min oppgave å opplyse disse uvitende massene. :wink:

Men hvis det er Floyd-fenomen som irriterer så er det det at det finnes fans som rett og slett ikke klarer "Money", fordi den er for "kommersiell" (ergo: "Den er utgitt på singel, og den er så jøvli sellout, ass.").

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er forsåvidt enig, gilmour er rå! Men er andre gitarister jeg digger også! Så hvis jeg var med i DDG ville det virka som jeg kun digga Gilmour!

Men... I går, det var stort da de åpna med Breathe...

Da jeg fikk høre Gilmours stemme for første gang i går, nydelig...

Det var fett at de spilte Money i går synes jeg, hadde vært fett om de spilte Brain Damage sammen med Eclipse på slutten, men synes det var rått nok med CN soloen...

En kveld til å huske, hvis floyd spiller i Norge, Sverige, Danmark, Finland, England flere ganger, så skal jeg gå! Fytti!

De kan sakene til tross for aldern!

Tøft å se Roger! Han holdt seg faktisk bra han 8)

Men dette må ses, noen som veit hvor jeg kan losse PF konserten?? :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg fikk høre Gilmours stemme for første gang i går, nydelig...

Du har da strengt tatt hørt den før, da han synger utrolig mange av sangene til Floyd.

Men dette må ses, noen som veit hvor jeg kan losse PF konserten??  :shock:

Dette har vi da strengt tatt ikke lov til å diskutere, så send meg en PM. :)

Ellers så er Gilmour mitt store forbilde når det gjelder gitarspill, og selv om jeg synes andre gitarister er fantastiske, er det ingen som betyr mer for meg enn han. Derav DDG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.