Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

PINK FLOYD GJENFORENES FOR LIVE 8 KONSERTEN!!!


Floydian

Anbefalte innlegg

Ble litt satt ut, for i følge min telling var Wish You Were Here sang nummer tre. Hvor var Comfortably Numb?! Men, så var snille Pink Floyd så greie at de spilte den også :D. Var vel en eller annen slags intro den første der, før Money.

EDIT: Ellers så er jeg dessverre ikke verdensmester i pink floyd, så for alt jeg vet kan hele dritten ha vært money :P

Nei, det var Breathe :roll:

FY SÅ BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JEG HAR ALDRI I MITT LIV OPPLEVD NOE LIGNENDE!!! :D:D:D Nå er det bare å håpe at det gav mersmak og at de legger ut på turne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 229
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble litt satt ut, for i følge min telling var Wish You Were Here sang nummer tre. Hvor var Comfortably Numb?! Men, så var snille Pink Floyd så greie at de spilte den også :D. Var vel en eller annen slags intro den første der, før Money.

EDIT: Ellers så er jeg dessverre ikke verdensmester i pink floyd, så for alt jeg vet kan hele dritten ha vært money :P

Nei, det var Breathe :roll:

FY SÅ BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JEG HAR ALDRI I MITT LIV OPPLEVD NOE LIGNENDE!!! :D:D:D Nå er det bare å håpe at det gav mersmak og at de legger ut på turne!

Spilte de Breathe også nå?

Uff, jeg begynte å høre på floyd for alt for kort siden, har ikke fått hørt gjennom alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt satt ut, for i følge min telling var Wish You Were Here sang nummer tre. Hvor var Comfortably Numb?! Men, så var snille Pink Floyd så greie at de spilte den også :D. Var vel en eller annen slags intro den første der, før Money.

EDIT: Ellers så er jeg dessverre ikke verdensmester i pink floyd, så for alt jeg vet kan hele dritten ha vært money :P

Nei, det var Breathe :roll:

FY SÅ BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JEG HAR ALDRI I MITT LIV OPPLEVD NOE LIGNENDE!!! :D:D:D Nå er det bare å håpe at det gav mersmak og at de legger ut på turne!

Spilte de Breathe også nå?

Uff, jeg begynte å høre på floud for alt for kort siden, har ikke fått hørt gjennom alt.

Setliste:

Breathe

Money

Wish You Were Here

Comfortably Numb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt satt ut, for i følge min telling var Wish You Were Here sang nummer tre. Hvor var Comfortably Numb?! Men, så var snille Pink Floyd så greie at de spilte den også :D. Var vel en eller annen slags intro den første der, før Money.

EDIT: Ellers så er jeg dessverre ikke verdensmester i pink floyd, så for alt jeg vet kan hele dritten ha vært money :P

Nei, det var Breathe :roll:

FY SÅ BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JEG HAR ALDRI I MITT LIV OPPLEVD NOE LIGNENDE!!! :D:D:D Nå er det bare å håpe at det gav mersmak og at de legger ut på turne!

Spilte de Breathe også nå?

Uff, jeg begynte å høre på floud for alt for kort siden, har ikke fått hørt gjennom alt.

Setliste:

Breathe

Money

Wish You Were Here

Comfortably Numb

Ok, trudde de droppa breathe for money jeg, men de spilte altså begge.

Ber på mine knær om tilgivelse for min uvitenhet, skal skjerpe meg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyden var direkte grusom, og det var et par ganger de ikke husket hvor lenge de hadde blitt enige om hvor lange soloene skulle være (and if the band you're in starts playing different tunes...) -- men hvem bryr seg egentlig? Pink Floyd, live, vaskeekte, i min egen levetid, med Roger Waters -- sykt, hinsides enhver fornuftig og forståelig fatning og tanke. Sansesystemet jobber fortsatt på spreng med å bearbeide inntrykk, jeg hadde ingen sjanse til å få med meg stort av resten av sendingen.

Det er sjelden jeg føler man strengt tatt har bruk for 2x250W effektforsterker og sinnsvake høytallere -- denne kvelden var unntaket som bekreftet regelen. Halve nabolaget har sikkert blitt vekt av PF her nå i kveld, men såpass fortjener de, hvilken sann glede!

I'll see you on the dark side of the moon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vanvittig kjipt  :P

DMHIR.

Sånn ellers sett kan jeg nesten bare dø nå, så dør jeg lykkelig.

Dette er noe av det bedre jeg har opplevd, kjip lyd eller ei.

Når noe kan gjenforene Floyd, så er det verdt å slette en del gjeld for, spør du meg!

Dave = Gud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynte så brått! Satt foran pcen og hang så nevnte fyren noe om pink floyd og je gtrodde han bare preiket om noe om floyd..

Så hørte jeg starten av breathe og snudde så jævli på stolen at det ikke gikk ann! Fytti!

Gilmours stemme var jo rå da!

På breathe hørtes han ut som han gjore på album vers. nesten! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.