Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

PINK FLOYD GJENFORENES FOR LIVE 8 KONSERTEN!!!


Floydian

Anbefalte innlegg

Ja, jeg er lat. :P

Men nå har det seg slik at jeg har fått et tilfelle av seriøst dehydrering (fakta faen!) i dag, og ikke har fått kreket meg til å gjøre det.

Men siden dere maser, så.

Dessuten så blocker pop-up blockern min advarsler om ny PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 229
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fytti! HAr sett konserten nesten konstant siden den ble ferdig!

Fytti! Det bare noe jævli sjarm da Roger synger verset på CN!

Liker verset og soloen best på CN! 8)

Faen jeg lager DDW! "De som Digger Waters" 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får en ganske heavy orgasme som varer fra breathe til ut CN .. :P

Den topper seg under tempeskiftet og når Kongen drar igang soloen på money og når de begynner å synge på WYWH og hele veien under comfortably numb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut Roger Waters - In The Flesh DVD'en. Den er bare genial! Han har med seg en gitarist som heter Doyle Bramhall II, som er sinnsykt god!
'

Bramhall er dyktig, ja! Han har vistnok spilt med The Fabulous Thunderbirds.

Men jeg liker ikke at han skal ta over Dave's rolle, spesielt når han gjør noe av Daves arbeid ræva.

Og til dere i DDR(W):

Les dere litt opp på hvordan Waters oppførte seg under arbeidet med The Wall, og omstendighetene rundt bruddet. Det er grunnen til at jeg ikke digger Waters. For all del, han er en brilliant musiker, og jeg elsker masse av musikken hans, men han har oppført seg litt for treskalle for min smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maktkampen foregikk slik:

Roger vil ha kontroll over det meste.

+ Roger vurderer å kicke Nick, fordi Nick ikke helt fant ut av trommene på Mother. Resultat = Roger leier inn en annen trommis. Aksepteres av resten av bandet.

+ Roger (merk, han alene!) kicker ut Rick. Av den grunn at Rick ikke bidrar nok til bandet. Rick blir imidlertid med på turnéen, men kun som "set-artist".

+ David (som allerede er ganske så lei av Roger, da Dave selv vil ha en finger eller fem med i spillet) blir naturlig nok sur.

= Krangling. Når "The Final Cut" slippes, har roger laget alt av musikk. Dave og Nick krever sine credits fjernet fra coveret, slik at det bare står "All music written by Roger Waters. Performed by Pink Floyd". Burde si det meste".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh, skakke tro alt du leser! :lol:

Det som virkelig skjedde:

Dave kallte R0ger en råtten hestekuk, og det reagerte Nick Mazon på!

Mason sparka Dave i ballene mens Dave spillte trommer, og Roger ble sur på Nick og hadde planer om å kicke ham men tenkte: "Nei jeg er jo så snill" så han lot ham være, men ga ham en advarsel: "Aldri spark min kjære venn Dave FFS"

Det med Final Cut: Dave, Nick og Richard gikk inn i studioet der Roger satt å tilfredsstilte seg, og han sa tydelig "Sorry! Jeg er en ekkel gris" Og begynte å grine:.

Dave: "Faens homotryne vi vil ikke bli printet på samma coveret som deg! Æsj!"

Nick: "Gi meg en Blow Job! Hore"

RickArd: Du er en homsejævel din jævla soper! Roger er homo! Roger er homo!

Roger: "Ikke gidd :cry: :cry:"

Mens han gren som faen...

Hvorfor Richard ble "kicka":

De satt rolig i studioet og så på porrfilm da Rickard utbrøt(han hadde røyket 22 jointer og drukker ca. 5 liter rein Alkohol!)

"Jeg voldtok deg i søvne i går Roger! Roger begynte å grine!

Richard slutta ikke med dette, Roger du er patetisk dårlig på bass!

Roger gren mer, så kom manageren og sa: "Roger du har retten til å kicke ham!"

Roger var så lei seg at han sa Ja!

Manageren gnidde i hendene og lagde en solid kontrakt!

Roger fikk dårlig samvittighet!

Og gikk på besøk til daVe så sa dave: " Sorry Roger... Du er ikke kul nok til å komme inn hit!"

Roger ble lei seg :( :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.