Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

PINK FLOYD GJENFORENES FOR LIVE 8 KONSERTEN!!!


Floydian

Anbefalte innlegg

Money er en grei låt det, men den passer overhodet ikke inn i DSOTM musikalsk.
master_k og per: Kvifor er de ikkje med i DDG?  :?

Fordi jeg digger Pink Floyd, ikke Gilmour som enkelperson.

money ble med på plata fordi de som skulle markedsføre plata i USA ville ha en hit å vifte med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 229
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

money ble med på plata fordi de som skulle markedsføre plata i USA ville ha en hit å vifte med

Error!

Money var med på plata fra starten av. Poenget var at det var den sangen som ble brukt som singelmateriale i USA, da den er den sangen som var mest sannsynlig til å bli en hit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har seg sånn at leder/sjef/maestro/stifter/president/kasserer/ordfører Tarin stadig kjem med unnskyldningar for ikkje å oppdatere siden. Det var så vidt han klarte å lure seg vekk frå å oppdatere nicket mitt på siden, men eg klarte å vinne. Du må berre kjempe hardt for å få han ut frå latskapen hans. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har seg sånn at leder/sjef/maestro/stifter/president/kasserer/ordfører Tarin stadig kjem med unnskyldningar for ikkje å oppdatere siden. Det var så vidt han klarte å lure seg vekk frå å oppdatere nicket mitt på siden, men eg klarte å vinne. Du må berre kjempe hardt for å få han ut frå latskapen hans.  :mrgreen:

Å? Han oppdaterte med en gang jeg fikk PMen der det stod at jeg kunne anse meg som medlem av DDG (men det tok veldig lang tid fra jeg spurte til jeg fikk svar :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har seg sånn at leder/sjef/maestro/stifter/president/kasserer/ordfører Tarin stadig kjem med unnskyldningar for ikkje å oppdatere siden. Det var så vidt han klarte å lure seg vekk frå å oppdatere nicket mitt på siden, men eg klarte å vinne. Du må berre kjempe hardt for å få han ut frå latskapen hans.  :mrgreen:

Å? Han oppdaterte med en gang jeg fikk PMen der det stod at jeg kunne anse meg som medlem av DDG (men det tok veldig lang tid fra jeg spurte til jeg fikk svar :) )

Ja, av og til gidd han ikkje å svare på PM, og av og til gidd han ikkje å oppdatere siden. Det forteller berre kor lat han er. :D

Edit: Men hugs at så lenge han ikkje har tid grunna Gilmour-relaterte ting, så er det tilgitt. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.